مدیر روابط عمومی شهرداری رشت تاکید کرد:

آمادگی کامل در خصوص اطلاع رسانی به موقع در زمان قبل و حین و بعد از بارش برف

قانع گفت: بنا بر پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف این رحمت الهی از امشب تا چند روز آینده در شهر رشت مجموعه روابط عمومی شهرداری مرکز و مناطق و سازمان ها با همدلی و مشارکت نسبت به ارائه عملکرد و اطلاع رسانی به موقع از تمهیدات در نظر گرفته شده و اقدامات اجرایی لازم اقدام خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر امروز مورخ ۹۸/۱۱/۲۰ جلسه روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری رشت در راستای اجرای دستورالعمل زمستانی ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت در دفتر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور مدیر ارتباطات و امور بین الملل و کارشناسان این مجموعه و مسئولین روابط عمومی مناطق و سازمان ها برگزار گردید، در ابتدا علیرضا قانع مدیر روابط عمومی شهرداری ضمن گرامیداشت دهه فجر نسبت به آمادگی کامل در خصوص اطلاع رسانی به موقع در زمان قبل و حین و بعد از بارش برف تاکید کرد.

وی گفت: بنا بر پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف این رحمت الهی از امشب تا چند روز آینده در شهر رشت مجموعه روابط عمومی شهرداری مرکز و مناطق و سازمان ها با همدلی و مشارکت نسبت به ارائه عملکرد و اطلاع رسانی به موقع از تمهیدات در نظر گرفته شده و اقدامات اجرایی لازم اقدام خواهند کرد.

علیرضا قانع ادامه داد: این بار نیز همانند چند هفته گذشته که پیش بینی بارش برف در شهر رشت را داشتیم، برنامه ریزی های لازم و تقسیم کار در خصوص اطلاع رسانی مطابق دستورالعمل زمستانی ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت انجام شده و تمامی تلاش خود را خواهیم نمود تا با همکاری مجموعه روابط عمومی ها در خدمت شهروندان عزیز باشیم.

Share