مدیرعامل آبفای گیلان در نشست مشاورین امور زنان دستگاههای اجرایی

۲۲درصد از مجموعه بانوان آبفای گیلان دارای پُست‌های مدیریتی هستند

مدیرعامل آبفای گیلان در نشست مشاورین امور زنان دستگاههای اجرایی استان گیلان گفت: ۲۲درصد از مجموعه بانوان آبفای گیلان دارای پُست های مدیریتی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چهارمین نشست مشاورین امور زنان و خانواده دستگاههای اجرایی استان با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان در محل تصفیه خانه بزرگ آب گیلان برگزار شد.

در این نشست سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اینکه تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با ظرفیت تولید آب ۳۰۰۰ لیتر در ثانیه، آب شرب ۱۲ شهر استان، معادل ۶۸درصد جمعیت شهری استان را تأمین می کند افزود: این تصفیه خانه بعنوان اصلی ترین منبع تأمین آب استان می باشد.

وی در ادامه گفت: با بهره برداری از فاز دوم این تصفیه خانه ۳۰۰۰ لیتر در ثانیه بر حجم آب تولیدی افزوده خواهد شد و تا سال ۱۴۲۵ نیز ۴ شهر دیگر هم از این تصفیه خانه بهره مند می شوند و ۷۵درصد جمعیت استان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با توجه به سختی کار در حوزه اب و فاضلاب و تاکید بر اینکه اجرای برنامه های ورزشی و تفریحی می تواندگامی در راستای ایجاد نشاط و ارتقاء روحیه کارکنان باشد، تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و تفریحی با حضور خانواده بزرگ آب و فاضلاب گیلان در مناسبت های مختلف در طول سال برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۵۷ پست مدیریتی در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ۱۶.۸ درصد این پست ها در تصدی آقایان می باشد، اظهار داشت: ۱۴.۴ درصد این پست ها به بانوان شرکت تخصیص داده شد که با رشد ۱۴.۵ درصدی از سال ۱۳۹۳ از ۷درصد پست های تخصیصی در سال ۱۳۹۸ پستهای مدیریتی در سطح بانوان شرکت به ۲۲درصد ارتقاء یافت.

مهندس حسینی همچنین تصریح کرد: به منظور برقراری توازن در انتصاب آقایان و بانوان همکار و در راستای شایسته گزینی، تخصیص ۱۰ پست مدیریتی به بانوان همکار نیز در دستور کار شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یادآور شد: مشارکت بانوان در فعالیت های پژوهشی و ارائه مقالات بانوان نیز از ۲۰درصد به ۴۸درصد رسید که با توجه به برگزاری دوره های ارتقاء و توانمندسازی بانوان از سوی وزارت نیرو نسبت به معرفی مدیران و کارشناسان این شرکت نیز اقدام شد.

وی ضمن ابراز امیدواری از برنامه های پیش رو در حوزه بانوان خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات خاص وزارت نیرو در خصوص شایسته گزینی و انتصاب بانوان توانمند و برنامه های ارتقاء و توانمندسازی از سطوح کارشناسی، شاهد رشد و موفقیت بیش از پیش بانوان در مناصب مدیریتی خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این نشست مشاورین امور زنان و خانواده دستگاههای اجرایی استان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بازدید نمودند و از نزدیک شاهد روند تصفیه آب و سختی های تأمین و توزیع و انتقال آب بودند.

Share