رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبرداد؛

سخنران مراسم بزرگداشت ۹ دی ماه در رشت مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در رشت، گفت: این مراسم با سخنرانی عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، گفت: مردم بصیر و غیور گیلان در خلق حماسه یوم‌الله نهم دی نقش به‌سزایی داشتند زیرا در هشتم دی و یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور در صحنه حاضر شدند و فضای کشور را برای آفرینش حماسه‌ای ماندگار آماده کردند.

وی با بیان اینکه حماسه عظیم یوم‌الله نهم دی، سبب خیره‌شدن دنیای استکبار شد، افزود: این روز بزرگ نماد بصیرت، ولایتمداری ملت ایران و تجلی عهد آنان با ولایت برای حفظ اصول اسلام و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام اشجری، یوم‌الله نهم دی را روز شکست فتنه‌گران دانست و اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با خلق این حماسه بزرگ، ولایتمداری خود را فریاد زدند و با صدای رسا اعلام کردند که در برابر فتنه‌گری دنیاطلبان و عناصر خودفروخته سکوت نخواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یوم‌الله نهم دی روز دفن فتنه آمریکایی انگلیسی سال ۸۸ بود، تصریح کرد: مردم مسلمان ایران با آفرینش حماسه باشکوه یوم‌الله نهم دی، یک بار دیگر به عهد خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی «آری» گفتند و با «نه» قاطع خود، سران فتنه را شرمسار و سرافکنده ساختند.

وی با بیان اینکه یوم‌الله نهم دی، یک بار دیگر مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دشمنان نظام یادآوری کرد، گفت: این روز بزرگ ثابت کرد که مردم مبارز و همیشه در صحنه ایران تا پای جان خویش پشتیبان ولایت فقیه هستند و به اندیشه قدسی معمار کبیر انقلاب اسلامی معتقد و پایبند خواهند ماند.

اشجری با تاکید بر ضرورت بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، اظهار کرد: «یوم‌الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» شعار محوری مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی سال‌جاری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم باشکوه در شهر رشت رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه نهم دی‌ماه با سخنرانی دکتر محمد دهقان (عضو حقوقدان شورای نگهبان) در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) این شهر برگزار خواهد شد.

Share