امام جمعه رودسر؛

حضور میلیونی مردم یک رفراندوم در حمایت از آرمان‌های انقلاب بود

امام‌جمعه رودسر حضور میلیونی و مقدس ملت ایران در تشیع جنازه شهید سلیمانی را یک رفراندوم و همه‌پرسی سیاسی در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام‌ و المسلمین تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان رودسر با قدردانی از حضور گسترده ملت ایران در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: قطعاً دست غیبی در این رخداد بود و موجب شد تا این‌همه دل‌های مردم به‌سوی این شهید و شهادت جلب شود.

وی با اشاره به اینکه خون به‌ناحق ریخته شده شهید سلیمانی عاشورایی را در جامعه اسلامی به پا کرد، افزود: شهادت این بزرگ‌مرد تاریخ و سرباز ولایت همانند حیات اش موجب وحدت، یکدلی و انسجام بیشتر در داخل و خارج کشور شد و بستر حضور گسترده‌تر ملت را در یوم‌الله ۲۲ بهمن و دوم اسفندماه جاری فراهم کرد.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به فرمایشات امام (ره) که ملت ایران حتی از مردم تاریخ اسلام و زمان امیرالمؤمنین (ع) باوفاتر هستند، تصریح کرد: یقین دارم که مردم ما در یوم‌الله ۲۲ بهمن و دوم اسفندماه با حضور حیرت‌آور خود سیلی دوم را به گوش استکبار خواهند زد و خون حاج قاسم موجب شد تا ملت ما رساتر از همیشه شعار مرگ بر آمریکا سر بدهند.

وی پیام حضور گسترده ملت ایران در تشیع جنازه شهید سلیمانی انتقام سخت از استکبار بود، گفت: هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی‌ها در عراق توسط موشک‌های سپاه پاسداران فقط گوشه‌ای از این انتقام سخت است انتقام سخت‌تر خروج آمریکایی‌ها از منطقه خلیج‌فارس خواهد بود.

روحانی با بیان اینکه مقامات آمریکایی به ملت خود دروغ می‌گویند که اصابت قرار گرفتن پایگاه نظامی آن‌ها در عراق کشته‌ای نداشته است، افزود: ما با کوبیدن پایگاه آمریکایی‌ها در عراق فقط یک سیلی به آمریکا زدیم همه استکبار بداند که جبهه مقاومت از خون حاج قاسم نمی‌گذرد همچنان منتظر انتقام سخت باشید و این به آن معنی است که باید آمریکا رسماً از منطقه خلیج‌فارس خارج شود.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با پشتیبانی میلیون‌ها انسان باقدرت راه خود را ادامه می‌دهد، بیان کرد: استکبار گمان کرد با به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی جبهه مقاومت خواهد شکست اما خودشان شکسته شدند.

خطیب جمعه رودسر حضور میلیونی ملت ایران را در تشیع جنازه شهید سلیمانی را همراهی با امام امت و بیعت مجدد با ولی‌فقیه دانست و افزود: دشمن در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب تلاش کرد تا عمود خیمه انقلاب را هدف قرار دهد و در این مسیر از هیچ تلاشی دست نکشید.

وی حضور میلیونی و مقدس ملت ایران را یک رفراندوم در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خواند و گفت: مردم در ماه‌های اول گام دوم انقلاب مجدداً نه به جمهوری اسلامی بلکه به سیستم راهبردی ولایت‌فقیه رأی دادند.

روحانی «نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا» را سیستم راهبردی ولایت دانست و افزود: همه دنیا دیدن که ما آغازگر نبودیم همان‌طور که در دوران دفاع مقدس ما آغازگر جنگ نبودیم و فقط برای دفاع از مرزهای خود ایستادگی کردیم.

وی با بیان اینکه انتقام از استکبار فقط یک دفاع جانانه بود تا سران آن در سر جای خود بنشینند و عربده نکشند، گفت: اما متأسفانه یک عده در کشور به دشمن میدان می‌دهند ما در شرایطی که عصبانی هستیم و در مقابل تهدیدهای دشمن باید انتقام بگیریم چرا لبخند ما را می ببیند.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه بایستی اقتدار خود را به رخ دشمن بکشیم، تصریح کرد: اگر موشک‌های بالستیک نیروهای مقتدر سپاه پاسداران نبود ما امروز می‌بایستی در مقابل تهدیدهای آمریکایی‌ها سر تعظیم فرود می‌آوردیم بهتر است آقایان یک مقدار مراقب حرف‌های خود باشند.

Share