مشاور رسانه‌ای و فرهنگی سپاه پاسداران در رشت:

حاج قاسم سلیمانی نماد تمام ارزش‌ها است |جبهه مقاومت انتقام سردار سلیمانی را می‌گیرد

سردار مقدم‌فر با بیان اینکه نفرت از آمریکا به نفرت عمومی در تمام دنیا تبدیل شده است گفت: جریان انتقام ادامه دارد و آمریکا منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، سردار حمیدرضا مقدم‌فر در اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها در میدان شهدای ذهاب رشت با اشاره به کنگره هشت هزار شهید گیلان با سخنرانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال۹۵ گفت: وی در این مراسم رسیدن به شهادت را در گرو هجرت از نفس و رهایی از دلبستگی‌های دنیوی در مرحله اول و جهاد و ایستادگی در مراحل بعدی دانست.

مشاور رسانه‌ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تعریف مقام معظم رهبری از سردار سلیمانی« رفیق خوب من» افزود: شجاعت حاج قاسم توام با تدبیر و عقلانیت بود، فرمانده‌ای مسلط به مسائل نظامی و متدین که در اوج نظامی‌گری حدود شرع را رعایت می‌کرد.

*اخلاص رمز محبوبیت سردار سلیمانی

وی رمز سردار دل‌ها بودن حاج قاسم را در اخلاص وی دانست و بیان کرد: این سردار رشید اسلام فقط خدا را می‌دید و با هجرت از خود، از غیرخدا دل کنده بود.

سردار مقدم‌فر به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار فرمورد: «من عاشق حاج قاسم بودم» که این نشان از جایگاه والای سردار سلیمانی است.

* توطئه دشمن در معرفی تک‌بعدی از حاج قاسم

وی با اشاره به توطئه جدید دشمنان طی چند روز اخیر در معرفی شخصیت تک بعدی از حاج قاسم افزود: این افراد درصدد معرفی تک بعدی از حاج قاسم هستند در حالی که وی شخصیتی چند وجهی و دنیای علم و معرفت بود و این توطئه‌ها ظلم به سردار دل‌هاست.

مشاور رسانه‌ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی دانشگاه خود را در دفاع مقدس و دفاع از حرم گذراند و یک انسان دیپلمات و صاحب نظر در حوزه سیاست خارجی بود.

وی تبعیت از ولایت فقیه را شاخصه اصلی حاج قاسم برشمرد و تاکید کرد: او ذوب در ولایت فقیه بود و در حوزه نظر و عمل تابع محض ولی‌فقیه بود.

سردار مقدم‌فر با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) با مقام عصمتش در راه ولایت امیرالمومنین(ع) به شهادت رسید اذعان کرد: متاسفانه بسیاری از افراد در حرف ولایت فقیه را قبول داشته اما در حوزه عمل تردید می‌کنند و عمل‌گرا نیستند در حالیکه حاج قاسم با پیروی از فاطمه زهرا(س) رابطه‌اش با ولایت تبعیت، تمکین و عشق بود.

وی به مواضع سردار سلیمانی در سیاست داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: این سردار رشید اسلام جز احزاب و گروه‌های سیاسی نبود اما صاحب ایده و تحلیل بود و برخی با ظلم به حاج قاسم می‌خواهند او را تک بعدی معرفی کنند

*جنبش سنگ به جنبش موشک تبدیل شد

مشاور رسانه‌ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به چرایی ترور حاج قاسم به دستور مستقیم آمریکا و اعلام آن توسط ترامپ گفت: حاج قاسم تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکا و اسراییل را در منطقه خنثی کرد و ادعای کدخدایی و ژاندارمری را از این دولت‌ها گرفت.

وی با بیان اینکه اقدامات حاج قاسم موجب شد تا اسراییل در کشورهای عربی به ذلت برسد تصریح کرد:  آرمان ایران اسلامی کمک به مظلوم است و حاج قاسم با انتقال فناوری موشک به کشورهای مظلوم منطقه موجب شد جنبش سنگ به جنبش موشک تبدیل شود.

سردار مقدم‌فر با تاکید بر اینکه اقدامات سردارسلیمانی تمام قدرت آمریکا را در منطقه خنثی کرد افزود: آمریکا در منطقه قدرتی ندارد و تمام قدرت دست ایران است.

*شهادت سردار سلیمانی عامل اتحاد و انسجام بین ملت ایران و عراق

وی با بیان اینکه آمریکا طی این سال‌ها تمام فعالیت‌ها و اقدامات سردار را رصد می‌کرد اما جرات حمله به حاج قاسم را نداشت اظهارکرد: وقایع آبان‌ماه موجب اشتپاه تحلیلی ترامپ در کاهش ولایت‌پذیری و انقلابی‌گری ملت ایران شد که حماقت ترامپ ناشی از این تحلیل غلط، حمله به حاج قاسم و شهادت وی را به دنبال داشت و فکر می کرد کار مقاومت و ایران به پایان می‌رسد.

مشاور رسانه‌ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی اتحاد و انسجام بین ملت ایران و عراق بیشتر شده و عراق مصوب کرد باید آمریکایی‌ها از این کشور خارج شوند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم نماد تمام ارزش‌ها و آرمان‌هاست تاکید کرد: امروز نفرت از آمریکا تبدیل به نفرت عمومی در تمام منطقه و دنیا شده است.

سردار مقدم فر انتقام از خون حاج قاسم را یک انتقام راهبردی اعلام کرد و گفت: عملیات سه‌شنبه شب ایران به پایگاه آمریکایی تنها یک سیلی محکم و سنگین بود که هیمنه آمریکا را شکست و برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم کشوری رسما به پایگاه آمریکا حمله می‌کند که به گفته خودشان پایتخت آمریکا در عراق است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها تلاش کردند با پاکسازی سریع منطقه این حمله را خفیف جلوه دهند ادامه داد: آمریکا گیج از این حمله بود و سخنرانی دیروز ترامپ نشان از وحشت او داشت.

*جبهه مقاومت انتقام سردار سلیمانی را می‌گیرد

سردار مقدم فر با بیان اینکه این سیلی سنگین اما انتقام نبود، انتقام را راهبردی و محدود به یک نقطه، جغرافیا و یک فرد ندانست و تاکید کرد: بخش دوم انتقام، انتقام غیررسمی و آتش به اختیار است که مربوط به ایران نیست و متعلق به جبهه مقاومت است و آمریکا منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد.

وی با تاکید بر اینکه جریان انتقام ادامه دارد گفت: خون حاج قاسم که جریان مقاومت را ارتقا بخشید و رستاخیر و انقلابی در ایران ایجاد کرد، تداوم خواهد داشت.

مشاور رسانه‌ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمن‌شناسی و نفرت از آمریکا و اسراییل را وظایف همگان در برابر خون حاج قاسم دانست و خاطرنشان ساخت: باید علاوه بر دشمن‌شناسی، نقشه‌های دشمن را نیز بشناسیم که با جنگ روانی و ایجاد تردید، ناامیدی و خلل در عزم و اراده مردم به دنیال رسیدن به اهدافش در منطقه است.

Share