رئيس پليس راه گیلان خبر داد:

تصادف در محور سیاهکل به لاهیجان ۲ کشته و ۴ زخمی برجای گذاشت

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با کامیون در محور سیاهکل به لاهیجان و جان باختن ۲ تن و مجروح شدن ۴ نفر دیگر در این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با کامیون در محور سیاهکل به لاهیجان و جان باختن ۲ تن و مجروح شدن ۴ نفر دیگر در این حادثه خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور “سیاهکل به لاهیجان”، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی مشخص شد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با ۶ سرنشین حین تردد در محور سیاهکل به لاهیجان سه راهی لفمجان با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این تصادف ۲ تن از سرنشینان سواری پژو، زنی ۳۷ ساله و دختر بچه‌ای ۳ ساله در دم جان باختند ادامه داد: ۴ سرنشین دیگر این خودرو نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از سوی راننده سواری پژو ۲۰۶ اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان از رانندگان خواست، حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری کرده و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث دلخراش جلوگیری کنند.

Share