در محور رودسر به چینی‌جان رخ داد؛

برخورد سمند با دو دست‌فروش و ۲ دستگاه خودرو یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با دو دست‌فروش و ۲ دستگاه خودرو دیگر در محور “رودسر به چینی‌جان” خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با دو دست‌فروش و ۲ دستگاه خودرو دیگر در محور “رودسر به چینی‌جان” خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور رودسر به چینی‌جان بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری سمند که از محور رودسر به چینی جان ورودی روستای “لگموج” در حال تردد بوده ضمن برخورد با دو دست‌فروش حاشیه راه و خودرو پیکان وانت به یک دستگاه خودرو پراید که در شانه راه پارک بوده اصابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه دو مرد دست‌فروش ۲۵ و ۵۸ ساله به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند ادامه داد: مرد ۵۸ ساله در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ محمد‌پور تصریح کرد: کارشناسان علت این سانحه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت مطمئنه از سوی راننده سواری سمند اعلام کرده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: برابر ماده ۱۵۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی هرگونه توقف کوتاه یا طولانی وسائل نقلیه در خط‌های عبور مسیر وسائل نقلیه، پیادگان و همچنین توقف وسایل نقلیه در حاشیه راه‌ها برای عرضه و خرید و فروش کالا که موجب تجمع اشخاص و یا وسایل نقلیه در محل یا انحراف دید و یا کاهش توجه رانندگان از رانندگی و احتمال وقوع تصادف شود ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه در صورت توقف اضطراری که امکان انتقال وسیله نقلیه به بیرون خط و یا مسیر عبوری وجود نداشته باشد، موظفند با نصب علائم از فاصله ۷۰ متری رانندگان سایر وسائل نقلیه و پیادگان را آگاه کنند.

Share