فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور در لاهیجان:

آمریکا بدهکارترین کشور دنیاست | بدون حضور ایران هیچ کاری در دنیا پیش نخواهد رفت

فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور «ولایت» را مسئله امروز جهان دانست و عنوان کرد: نقطه اشتراک فتنه ۸۸ و پدیده شوم داعش در کینه به ولایت است و دشمنان دریافتند برای براندازی نظام اسلامی باید ولایت را از مردم جدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سردار سالار آبنوش امروز در همایش بزرگ بصیرت که در سالن همایش اتاق اصناف لاهیجان برگزار شد، یوم الله نهم دی را نماد بصیرت ملت ایران دانست که بعد از هشت ماه فتنه و آشوب در کشور تجلی یافت و اظهار کرد: نهم دی روز بصیرت نام گرفته اما هر روز ما باید روز بصیرت باشد.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ دشمنان انقلاب و نظام را امیدوار کرد، افزود: تحریم‌هایی که امروز ملت ایران متحمل آن هستند نتیجه هشت ماه فتنه گری است که در سال ۸۸ اتفاق افتاد.

فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور مشارکت ۸۵ درصدی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری را در دنیا بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: فتنه گران بزرگترین پدیده سیاسی را تبدیل به بزرگترین تهدید علیه انقلاب کردند و جامعه به دو قطب تقسیم شد، اما حماسه نهم دی این دوقطبی را یکی و دشمنان را مایوس کرد.

آبنوش با بیان اینکه امروز همه مردم دلدادگی به غرب را یک اشتباه استراتژیک می‌دانند، گفت: آمریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی بدهکارترین کشور دنیاست و در آستانه فروپاشی هژمونی خودش قرار دارد.

وی با اشاره به ماموریت جورج سوروس در راه‌اندازی انقلاب مخملی در ایران در جریان فتنه ۸۸، یادآور شد:‌ سوروس یکی از مهره‌های اساسی در فروپاشی ابرقدرت شرق بوده و تاکنون چهار انقلاب مخملی در دنیا به راه انداخته و مدیریت کرده است، اما بصیرت مردم در نهم دی این توطئه را ناکام گذاشت.

فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور با بیان اینکه دشمنان به توان نظامی و قدرت علمی ایران اذعان دارند، خاطرنشان کرد: آمریکا داعش را تنها برای مقابله با ایران سازماندهی و راه‌اندازی کرد و با دلارهای عربستان تغدیه شد.

آبنوش، «ولایت» را مسئله امروز جهان دانست و عنوان کرد: نقطه اشتراک فتنه ۸۸ و پدیده شوم داعش در کینه به ولایت است و دشمنان دریافتند برای براندازی نظام اسلامی باید ولایت را از مردم جدا کنند.

وی حق توحش را اوج زبونی یک ملت دانست که در ۴۱ سال پیش وجود داشت و تصریح کرد: بعد از چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب به اذعان دوست و دشمن بدون حضور ایران هیچ کاری در دنیا پیش نخواهد رفت. البته ممکن است فضای مجازی انحراف در اذهان جامعه به ویژه جوانان ایجاد کند،‌ اما نخبگان و اندیشمندانی که مسائل دنیا را رصد می‌کنند، به عزت و اقتدار امروز ایران معترف هستند و رمز و راز آن را در امام و ولایت می‌دانند.

فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور با بیان اینکه ملت ایران سرگردان بود و در بهمن ۵۷ امام خود را یافت، اضافه کرد: ایران مرکز تراکم قدرت دنیاست و لذا دشمن تمام توام خودش را به کار گرفته تا بین مردم و ولایت فاصله بیاندازد. مردم ایران در طول ۴۱ سال گذشته با دشمنان تا بن دندان مسلح دست و پنجه نرم کردند و اکنون انتظار داریم همچنان ولایت را چراغ راه خود بدانند.

آبنوش، زاویه پیدا کردن با ولایت را آغاز گمراهی دانست و گفت: اطاعت محض از ولایت تنها راه نجات کشور و پیوند با ولایت تنها مولفه قدرت مردم است. حتی امروز که در تحریم مطلق قرار داریم، به برکت ولایت دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و عصبانی هستند.

وی خسارات ۴۸ ساعته اغتشاشات آبان امسال را معادل هشت ماه فتنه ۸۸ دانست و اظهار کرد: «بصیرت» موجب شد مردم خیلی زود صف خود را از آشوبگران جدا کنند و دشمن موفق نشد نقشه خودش را عملیاتی کند.

فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور اطلاعات، قدرت تحلیل و شاخص را از جمله مولفه‌های انسان بصیر دانست و یادآور شد: اطلاعات با اخبار فرق دارد، زیرا در اطراف ما خبر فراوان است، اما اخبار باید به اطلاعات صحیح تبدیل شود.

آبنوش، ترامپ را مایه سرافکندگی غرب دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شاخص بصیرت است و هیچ ملتی از چنین شاخصی برخوردار نیست و باید در عصر غیبت گوش به فرمان ایشان باشیم.

عکس: ابوالفضل شکری

Share