با حکم مدیرکل آموزش و پرورش گیلان؛

مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا منصوب شد

در حکمی از سوی نادر جهان‌آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، حسین بالو به سمت مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، حسین بالو به سمت مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا منصوب شد.

علی حسین زاده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش پراهمیت دستگاه تعلیم و تربیت در پیشرفت همه جانبه کشور اظهار داشت: برای رسیدن به تعالی فرهنگی و اقتصادی نیازمند عزم همگانی و تلاش مجدانه همه نیروهای موثر در جامعه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین راشدی نوری امام جمعه صومعه سرا نیز در این آیین گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران پذیرفتن امانت الهی است و وفاداری به آرمانهای شهدا و نظام از شروط این مسئولیت پذیری است.

حسین بالو مدیرجدید آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا نیز حمایت همه جانبه دستگاهها و همچنین نیروی انسانی آموزش و پرورش را در جهت تحقق اهداف مهم سند تحول بنیادین، منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید خواستار شد.

حسین بالو متولد ۱۳۵۳ با ۲۶ سال سابقه، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی است. وی پیش از این، ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت آموزشی و همچنین سرپرستی آموزش و پرورش صومعه سرا را به عهده داشت.

Share