مدیرعامل آبفای گیلان در جمع کارکنان جدید؛

خدمات آبرسانی قابل توقف نیست | راه برای رشد کارکنان باز است

مدیرعامل آبفای گیلان در مراسم ادای سوگند کارکنان جدید الاستخدام شرکت گفت: برنامه توسعه فردی و هوش هیجانی در رشد و ارتقاء کارکنان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم ادای سوگند کارکنان جدیدالاستخدام شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونین آبفای گیلان در سالن اجتماعات برگزار شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به اینکه آبفای گیلان شرکت جوانی است، اظهار داشت: باتوجه به نگاه بلند مدت برای افق شرکت، سیاست بر این است، از دانش و تخصص افراد جوان برای پیگیری اهداف شرکت استفاده شود.

وی همچنین با تأکید بر داشتن برنامه توسعه فردی تصریح کرد: راه برای رشد کارکنان باز است و برای رشد و ارتقاء در شرکت ضمن داشتن هوش هیجانی، برای آینده نیز برنامه باید داشت.

مدیرعامل آبفای گیلان ارتباط موثر با کارکنان و ارباب رجوع را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: انضباط مالی و کاری باید مدنظر قرار گیرد و با توجه به اینکه خدمات آبرسانی قابل توقف نیست، همکاری و همگاهنگی کارکنان عامل موفقیت است.

وی در ادامه گفت: سرعت تغییرات و سرعت افزایش علم و دانش قابل مقایسه با گذشته نیست بنابراین باید در یادگیری استمرار داشت و برخورداری از خلاقیت و ابتکار بسیار ضروری است.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین یادآور شد: کارکنان باید در محل کار تأثیر گذار و منشاء تغییرات مثبت باشند و حضورشان به کیفیت، سرعت و تکنیک کار بیفزاید.

گفتنی است پس از ادای سوگند توسط کارکنان جدید الاستخدام مبنی بر پایبندی به اصول کار در راستای اهداف شرکت، این عزیزان از مدیرعامل شرکت ابلاغ خود را دریافت نمودند.

Share