نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

عوامل بی‌حجابی در جامعه شناسایی شود

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه جامعه ما دارای یک فرهنگ اصیل و راهبردی است گفت: علل بی حجابی جوانان در جامعه شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری در نشست ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان رشت اظهارکرد: فرهنگ اصیل ایران اسلامی تمدنی کهن بوده و در توسعه و ترویج این فرهنگ باید همگان تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان‌ با بیان اینکه جامعه ما دارای یک فرهنگ اصیل و راهبردی است گفت: جامعه ما دارای الگو و قانون ارزشمند و محکمی است، اما مجریان قانون ما در این راستا ضعیف هستند.

وی تصریح کرد: علل و ریشه رواج منکر در جامعه مهمترین نکته است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه علل بی‌حجابی جوانان در جامعه مورد بررسی قرار گیرد، افزود: علل افزایش بدحجابی جامعه باید شناسایی شود تا بتوانیم این مشکل را در جامعه با همکاری یکدیگر حل کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان‌ به ترویج فرهنگ شهادت در جهان اشاره و تصریح کرد: با ترویج فرهنگ شهادت در جهان اسلام، اکنون صدای ما به گوش دشمنان رسیده و به نوعی معادلاتشان با اتحاد و وحدت ملت ایران و ترویج فرهنگ شهادت برهم زده شده است.

وی اضافه کرد: حوزه امر به معروف و نهی از منکر بسیار گسترده بوده و باید از ابزارهای هدایتی، معرفتی، رشد و ترقی جامعه با همفکری و همکاری یکدیگر برای رسیدن به رشد معنوی جامعه بهره گیریم.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه کاهش ازدواج و افزایش طلاق از چالش‌های مهم گیلان است، تصریح کرد: باید دستگاه‌های فرهنگ‌ساز در جامعه بیش از پیش فعال باشند و در این راست با تشکیل کارگروه‌های تخصصی خروجی مناسبی از این جلسات داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان‌ اظهار کرد: نهاد خانواده در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده و شناسایی آسیب‌های جدی خانواده و جامعه باید مورد توجه قرار گرفته و همگان در رفع آن با جدیت کوشا باشند.

Share