در سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به گیلان مصوب شد

حل مشکل فاضلاب مسکن مهر و شهرک بسیجیان تالش از محل اعتبارات متمرکز

در سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان گیلان مصوب شد: ۳۶۰۰میلیون ریال برای حل مشکل فاضلاب مسکن مهر و شهرک بسیجیان تالش هزینه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا جانباز رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به استان گیلان به منظور بررسی روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب استان باحضور در فرمانداری و دیدار با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۳۶۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات متمرکز برای اجرای طرح فاضلاب مسکن مهر فجر تالش و اجرای پکیج فاضلاب شهرک بسیجیان این شهر خبرداد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز در این مورد گفت: برآورد شرکت آب و فاضلاب استان گیلان برای اجرای شبکه جمع آوری و پکیج فاضلاب شهرک بسیجیان تالش چیزی حدود ۶ میلیارد تومان است که اگر طی سالهای ۹۸ و ۹۹ تخصیص داده شود در یک سال شبکه جمع آوری آماده و در یک سال بعدی نصب پکیج انجام خواهد شد.

دکتر شکری نماینده مردم شریف شهرستان ماسال، رضوانشهر و تالش در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی ضمن تاکید بر اجرای طرح فاضلاب تالش خواستار استفاده از روش های مختلف تامین منابع مالی برای اجرای این طرح شد.

Share