انتقاد امام جمعه لنگرود:

تغییر کاربری اراضی انقلاب کشاورزی گیلان را به انقلاب ویلاسازی و خوش‌گذرانی‌ها تبدیل کرد

حجت الاسلام سلیمانی تغییر کاربری‌ها در استان را چالشی برای مردم و جهاد کشاورزی دانست و گفت: این تغییر کاربری‌ها محصول بی‌تدبیری‌ها و بعضا بی مدیریتی‌هاست که انقلاب کشاورزی گیلان را به انقلاب ویلاسازی تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س) و تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی به رهروان جاده عدالت، گفت: پرسنل نیروی انتظامی یکی از زحمتکش‌ترین افرادی هستند که برای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

امام جمعه لنگرود با اشاره به بیانات رهبری در خصوص نیروی انتظامی که باید احساس مهربانی و معرفت به مردم را فراموش نکنند، افزود: همانگونه که نیروی انتظامی با مخلان امنیت برخورد قاطعانه می‌کند باید در مواجهه با مردم مهربان و رئوف باشد.

وی ادامه داد: ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز حاصل تامین امنیت مردم از این سربازان خدوم است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به درخشش موکب‌های گیلانی در اربعین حسینی، تصریح کرد: کمک مردم گیلان، موکب های گیلانی را نمونه کرد و امسال نیز باید مردم هم‌رکاب با امام و زائران امام و پای کار باشند.

امام جمعه لنگرود با تاکید بر اینکه راهبرد مقاومت عزت‌مندانه جمهوری اسلامی، دشمنان خبیث را به ایستگاه آخر رساند، گفت: دشمنان با فتنه‌انگیزی، آشوب، جنگ روانی و فشارهای اقتصادی بنا داشتند مردم تابستان داغی را در سال ۹۸ تجربه کنند در حالی که راهبردی ما بر راهبرد مستکبرین غلبه یافت و جمهوری اسلامی در کهکشان دنیای سیاست و معنویت روز به روز درخشنده تر شد و این نتیجه ادبیات مقاومت رهبر انقلاب و  گفتمان مقاومت رزمندگان اسلام است.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: اراده آهنین ایمان و مقاومت موازنه قدرت را برهم زده و دشمن را ذلیل کرده است.

امام جمعه لنگرود تغییر کاربری ها در استان از باغات چای و زمین‌های کشاورزی را چالشی برای مردم و جهاد کشاورزی دانست و افزود: این تغییر کاربری‌ها محصول بی‌تدبیری‌ها و بعضا بی‌مدیریتی‌هاست که انقلاب کشاورزی گیلان را به انقلاب ویلاسازی و خوش‌گذرانی ها تبدیل کرده و این موضوع آفتی برای استان است.

Share