پس از واگذاری سهام 70 درصدی باشگاه ملوان به محسن میرابی؛

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، سرمربی جدید ملوان بندرانزلی شد

علی لطیفی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران به‌عنوان سرمربی ملوان بندرانزلی در فصل ۹۸-۹۹ انتخاب شد. وی به‌عنوان سرمربی، هدایت تیم‌های راه‌آهن و اکسین البرز را بر عهده داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با واگذاری سهام ۷۰ درصدی باشگاه ملوان انزلی به محسن میرابی، وی در نخستین گام علی لطیفی را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۹ را معرفی کرد.

لطیفی در دوران بازیگری در تیم‌های بهمن کرج، استقلال و پاس تهران، پیکان قزوین، آدمیرا واکر اتریش و ابومسلم مشهد توپ زده است، وی به‌عنوان سرمربی، هدایت تیم‌های راه‌آهن و اکسین البرز را بر عهده داشت.

سرمربیگری لطیفی در تیم فوتبال ملوان انزلی در حالی رقم خورده است که جواد شیرزاد پس از یک جلسه حضور در تمرین ملوان از مربیگری این تیم کناره‌گیری کرد.

۷۰ درصد از سهام تیم فوتبال ملوان انزلی به‌صورت مشروط به محسن میرایی واگذار شد، تسویه بدهی شاکیان خارجی باشگاه ملوان، بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و ارائه تضمین‌های معتبر از شروط واگذاری قطعی باشگاه ملوان انزلی است.

ملوانان فصل گذشته را با سرمربیگری فرهاد پورغلامی استارت زدند، پورغلامی در میانه‌های فصل به دلیل نتایج ضعیف جای خود را به احمدزاده داده و شاگردان احمدزاده فصل را با کسب ۳۵ امتیاز در مکان یازدهم جدول به پایان رساندند.

Share