نماینده رودسر و املش در مجلس:

به نفع کارخانه‎دار عمل شده تا چایکار | هیچ تمایلی به ویلاسازی نداریم

نماینده رودسر و املش در مجلس با گلایه از وضعیت راه سازی در شهرستان رودسر، گفت: عملکرد راه و شهرسازی در این شهرستان رضایت بخش نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسدالله عباسی عصر شنبه در جلسه شورای اداری رودسر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انتقاد و نقد عملکرد مسئولان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه با گلایه از وضعیت راه‌سازی در شهرستان رودسر، افزود: عملکرد این دستگاه در شهرستان رودسر رضایت بخش نیست.

عباسی با بیان اینکه برای اجرای برخی پروژه‌ها در سطح شهرستان با پیگیری منابع و اعتبارات ملی اختصاص یافته است، گفت: متأسفانه دستگاه‌های مربوطه نسبت به جذب آن اقدامی انجام نداده‌اند که جای گله و شکایت است و مسئولان باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بر شتاب بخشی روند اجرای پروژه‌های شهرستان رودسر تأکید کرد و افزود: کار اجرای پل غیره هم سطح کلاچای مجدداً شروع شده و انتظار داریم تا پایان سال جاری این پروژه به اتمام برسد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم حمایت جدی از چایکاران، بیان کرد: در حوزه تجارت در این صنعت متأسفانه بیش از آنکه منافع چایکار تأمین شود به نفع کارخانه دار عمل شده که این توجیه پذیر نیست.

نماینده رودسر و املش در مجلس در ادامه با اشاره به تخصیص اعتبارات مناسب به بنیاد مسکن، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب این اعتبارات به درستی مدیریت کنیم تا از ایجاد تنش‌های اجتماعی پیشگیری کرده و مردم دچار آسیب نشوند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید میزان اعتبارات ملی را به مردم اطلاع رسانی کنند، افزود: متولیان امر در زمینه تغییر کاربری‌ها سخت‌گیر باشند. هیچ تمایلی به ویلاسازی نداریم اما باید از بومی‌ها و مردم محلی حمایت‌های لازم انجام شود.

Share