رئیس مجمع نمایندگان گیلان خبر داد:

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به گیلان سفر می‌کنند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان از سفر سه روزه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به گیلان خبر داد و گفت: در این سفر از مراکز آموزشی، تحقیقاتی و دانشگاهی بازدید می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان از سفر سه روزه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به گیلان خبر داد و اظهار کرد: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات عصر امروز به گیلان سفر می‌کنند و از مراکز آموزشی استان نظیر دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای بازدید می‌کنند.

نماینده مردم رودسر و املش افزود: در این سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در بازدیدها و جلساتی که با مسئولین مراکز آموزشی و تحقیقاتی خواهند داشت، گزارشی را در خصوص کاستی‌ها و مواردی که وجود دارد به مسئولین مربوطه در وزارتخانه ارائه می‌دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم با اشاره به اینکه مسائل و مشکلاتی در حوزه مراکز آموزشی و تحقیقاتی استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود این سفر بتواند در کاهش مسائل و مشکلات موجود در این مراکز مثمر ثمر واقع شود.

گفتنی است، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عصر امروز وارد گیلان می‌شوند، فردا با آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار می‌کنند؛ روز چهارشنبه از مراکز آموزشی و تحقیقاتی و دانشگاهی استان بازدید می کنند و روز پنجشنبه هم جلسه‌ای با حضور استاندار و مسئولین استان خواهند داشت.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share