در پی عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به دلیل مصرف دارو

برخورد خودرو با اعضای یک خانواده در لنگرود | مادر و کودک کشته شدند

چهار نفر از اعضای یک  خانواده  در پیاده رو حاشیه بلوار عبدالکریمی لنگرود که خودروها در مسیر آن تردد می کردند، متوقف شده و در حال استراحت بودند که یک باره یک دستگاه خودرو تعادل خود را از دست داد و به اعضای این خانواده برخورد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف منجر به مرگ یک مادر و کودک در پیاده رو حاشیه بلوار عبدالکریمی لنگرود خبر داد.
سرهنگ امیر طالبی افزود: چهار نفر از اعضای یک  خانواده  در پیاده رو حاشیه بلوار عبدالکریمی لنگرود که خودروها در مسیر آن تردد می کردند، متوقف شده و در حال استراحت بودند که یک باره یک دستگاه خودرو تعادل خود را از دست داد و به اعضای این خانواده برخورد کرد.

وی با ابراز تاسف از این حادثه اظهار کرد: براثر این تصادف، مادر ۳۴ ساله و کودک دو ساله کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

وی علت این حادثه رانندگی را عدم توانایی در کنترل خودرو عنوان و تصریح کرد: در بررسی های اولیه پلیس، قرص هایی از این خودرو کشف شد که به دستور پزشک معالج،  تا دو ساعت بعد از مصرف، فرد بایستی از رانندگی خودداری کند.

سرهنگ طالبی ضمن تاکید به رانندگان  برای برخورداری از هوشیاری کامل در هنگام رانندگی، به مسافران و  شهروندان توصیه کرد که از توقف در حاشیه راه ها پرهیز کنند چرا که گاهی رانندگانی بر اثر موارد مختلف از جمله سرعت بالا و یا مصرف دارو، در کنترل خودرو توانایی خود را از دست می دهند و موجب مجروح و جان باختن افراد دیگر همچون اعضای این خانواده می شوند.

شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان واقع است.

Share