از محل تبصره 3 در امور آبفای صومعه‌سرا صورت گرفت؛

ابلاغ قرارداد پروژه تعمیرات پیشگیرانه PM تأسیسات آبفای صومعه‌سرا

علی روح الامین، مدیر امور آبفای صومعه سرا از ابلاغ قرارداد پروژه تعمیرات پیشگیرانه PM (الکتریکال) تاسیسات این شهرستان در سالجاری به مبلغ  ۹۷۰ میلیون ریال از محل تبصره ۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر امور آبفای صومعه سرا از ابلاغ قرارداد پروژه تعمیرات پیشگیرانه PM (الکتریکال) تاسیسات این شهرستان در سالجاری به مبلغ  ۹۷۰ میلیون ریال از محل تبصره ۳ خبر داد.

علی روح الامین مدیر امور آبفای صومعه سرا با اعلام این خبر گفت: نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM)، مجموع فعالیت‌ها و روش‌های منظم دوره‌ای است که به منظور بررسی وضعیت موجود، به روز رسانی و حفظ تجهیزات در شرایط مطلوب، انجام می‌شود به نحوی که افزایش بهره وری و کاهش فرسایش تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینه‌های سنگین خرید و تعمیرات قطعه برای مجموعه به حداقل برسد. این فرایند در شش بخش تله متری، مخابراتی، ابزاردقیق، تابلوی برق، دیزل ژنراتور و دوربین مداربسته خلاصه می شود.

همچنین وی از مهمترین اهداف اجرای پروژه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه را افزایش دوره عمر مفید دستگاهها و تجهیزات، افزایش راندمان، جلوگیری از خرابی های بزرگ بدلیل بروز اشکالات جزیی، کم نمودن تعداد دفعات از کار افتادن تجهیزات، کاهش هزینه های تعمیرات تکراری و افزایش کیفیت راهبری و بهره وری برشمرد.

Share