نماینده مردم آستارا در مجلس:

وضعیت بیمارستان شهید بهشتی آستارا اسفبار است | باید درب بیمارستان را گِل گرفت

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اسف‌بار بیمارستان شهید بهشتی آستارا گفت: بیماران به محض مراجعه به بیمارستان آستارا توسط آمبولانس‌های مستقر به بیمارستان‌های مرکز استان فرستاده می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ولی داداشی در گفت‌و‌گو با فارس با انتقاد از وضعیت بیمارستان شهید بهشتی آستارا اظهار کرد: وضعیت استقرار نیروی انسانی و تجهیزات در بیمارستان دولتی شهید بهشتی آستارا به حدی است که با این سطح از ارائه خدمات باید درب آن را گِل گرفت.

وی با اشاره به فقدان و کمبود نیروی انسانی متخصص در حوزه درمان بیمارستان شهید بهشتی آستارا افزود: در این بیمارستان پزشکان متخصص بیهوشی، رادیولوژی و سایر تخصص‌ها حضور ندارد و مردم در مضیقه هستند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات درمانی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا گفت: بیمارستان شهید بهشتی از ابتدایی‌ترین امکانات و تجهیزات درمانی نظیر رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی محروم است به نحوی که هر کسی وارد این بیمارستان می‌شود ناراضی بر می‌گردد.

داداشی مبحث درمان را بسیار حیاتی و ضروری برشمرد و افزود: اگر در منطقه‌ای جهاد کشاورزی، مالیات و یا بخش‌های دیگری دارای ضعف ساختاری و خدماتی باشند ممکن است خلأ چندانی وارد نشود اما اگر در حوزه بهداشت و درمان کمبودی احساس شود، مستقیماً مردم ضرر کرده و دچار خسران جبران ناپذیری می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسؤولان بهداشت و درمان قول استقرار دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان شهید بهشتی آستارا را داده‌اند اما تاکنون این قول عملیاتی نشده، تصریح کرد: در بیمارستان دولتی شهید بهشتی تنها خدماتی نظیر ویزیت پزشک عمومی و جراحی‌های بسیار محدود ارائه می‌شود که لازم است در این زمینه خدمات گسترده‌تری به مردم ارائه شود‌.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی آستارا به ترمینال اعزام بیماران به بیمارستان‌های رشت تبدیل شده، افزود: متأسفانه بیماران ناشی از حوادث و تروما در شهرستان آستارا به محض مراجعه به این بیمارستان توسط آمبولانس‌های مستقر به بیمارستان‌های مرکز استان فرستاده می‌شوند در حالی که همان بیمارستان‌ها ظرفیت پذیرش بیماران شهر رشت را نیز ندارند.

داداشی خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به معضلات حوزه درمان در بیمارستان شهید بهشتی آستارا شد و گفت: از دکتر سالاری انتظار می‌رود در همین روزهای ابتدایی پذیرفتن مسؤولیت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به وضعیت درمان بیمارستان شهید بهشتی آستارا به جدیت رسیدگی کند کما اینکه پیگیری‌های خود را در سطح وزارت‌خانه نیز دنبال کرده و ادامه می‌دهم.

Share