نوبخت با حضور در رودبار مطرح کرد:

نسبت به مطالبات مردم رودبار خود را متعهد می‌دانیم | اجرای راه ارتباطی جدید از مسیر الموت به رودسر

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه اجرای هر پروژه ای به منظور افزایش رفاه و آرامش مردم است، گفت: دولت تدبیر و امید افتخار می‌کند که یادگاری ارزشمند برای مردم بگذارد و در این جهت نسبت به مطالبات رودباری ها خود را متعهد می‌دانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه اجرای هر پروژه ای به منظور افزایش رفاه و آرامش مردم است، گفت: دولت تدبیر و امید افتخار می‌کند که یادگاری ارزشمند برای مردم بگذارد و در این جهت نسبت به مطالبات رودباری ها خود را متعهد می‌دانیم.

محمدباقر نوبخت عصر امروز در نشست بررسی احداث پروژه باقیمانده آزادراه رشت-قزوین در فرمانداری شهرستان رودبار با حضور سرپرست استانداری گیلان، با اشاره به اینکه خواسته‌های مردم رودبار از طریق نمایندگان آنها در نشست های مختلف به ما منتقل شده است، افزود: مسئولان ملی، استانی و محلی با نگاهی حمایتی خود را پایبند به توافقات صورت گرفته در نشست های گذشته می‌دانند.

وی اظهار داشت: همکاری و تعامل بیش از پیش مردم به ما در تسریع عملیات اجرایی کمک می‌کند.

معاون رییس‌جمهوری به بازدید چند هفته گذشته خود از مسیر الموت به رودسر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مسیر منتهی به گیلان صرفاً از طریق قزوین به رشت است و در راستای اهمیت موضوع پدافندی و کاهش تراکم خودروها در یک مسیر، راه ارتباطی جدیدی را از مسیر الموت به رودسر در دست اجرا داریم.

قدردانی سرپرست استانداری گیلان از همکاری مردم رودبار با مجریان پروژه باقیمانده آزادراه رشت-قزوین

سرپرست استانداری گیلان با قدردانی از همکاری مردم شهرستان رودبار با مسئولان و مجریان پروژه احداث باقیمانده آزادراه رشت – قزوین، خواستار تسریع در اجرای این طرح عمرانی ملی و اتمام آن در موعد مقرر شد.
ارسلان زارع عصر امروز در نشست بررسی پروژه احداث باقیمانده آزادراه رشت – قزوین که با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، دکتر جمالی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری شهرستان رودبار برگزار شد، با اشاره به اینکه مجریان و پیمانکاران احداث این پروژه فعالانه مشغول عملیات اجرایی هستند، افزود: با همکاری خوب مردم، انتظار می‌رود مسئولان محلی و مردم در رفع کمبودها و موانع احتمالی با مجریان این پروژه بیش از پیش اهتمام داشته باشند تا در زمانبندی مقرر شاهد بهره‌برداری این پروژه ملی که در توسعه شهرستان و استان نیز بسیار موثر است، باشیم.
وی با بیان اینکه در جهت تحقق درخواست های توافق شده و تعهدات وزارت راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان به صورت مستمر و جدی پیگیری خواهند کرد، اظهار داشت: انتظار دارم در سفر و بازدید بعدی از پروژه آزادراه رشت به قزوین ان شاالله پیشرفت فیزیکی قابل توجهی مشاهده شود.
وی در خاتمه از حضور و سفر دو روزه دکتر نوبخت به استان به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در گیلان و حضور در جلسه ستاد استان و نشست با فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتگران و بازدید از  واحدهای تولیدی و پروژه های عمرانی، تشکر و قدردانی کردند.

Share