شرکت لبنانی مراسم را به این شکل برگزار کرد

فدراسیون فوتبال عراق بابت زیرپا گذاشتن قداست کربلا عذرخواهی کرد

فدراسیون عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: این مراسم باعث شد تا برخی از هموطنان ما احساس کنند که این مراسم باعث بی حرمتی به شهر مقدس کربلا شده است به همین خاطر فدراسیون عراق به شدت به خاطر این اتفاق عذرخواهی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فدراسیون فوتبال عراق نیز بعد از بیانیه وزرات ورزش این کشور در پی اتفاقات مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی فوتبال غرب آسیا ۲۰۱۹ در ورزشگاه بین المللی کربلا از مردم عراق عذرخواهی کرد و دلیل شکل گرفتن این مراسم به این شکل را شرکت لبنانی اعلام کرد.

فدراسیون عراق در بیانیه‌ای  به شدت عذرخواهی کرد و نوشت: از واکنش های رخ داده بعد از مراسم افتتاحیه مسابقات غرب آسیا ۲۰۱۹ چه تایید کننده و چه مخالف همه قابل احترام هستند. شهر کربلا برای ما قداست خاصی دارد. فدراسیون فوتبال عراق وزارت ورزش عراق را برای برگزاری این مراسم مکلف کرد و وزارت نیز با یک شرکت لبنانی برای برگزاری این مراسم قرارداد امضا کرد. با این شرکت لبنانی به توافق رسیدیم تا بعد از پایان حضور ظالمان و تکفیری ها خواستم تا مظاهری از زیبایی ها وطن به تصویر کشیده شود.

در ادامه آمد: اما این مراسم باعث شد تا برخی از هموطنان ما احساس کنند که این مراسم باعث بی حرمتی به شهر مقدس کربلا شده است به همین خاطر فدراسیون عراق به شدت به خاطر این اتفاق عذرخواهی می کند.

Share