سخنگوی شورا در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد:

جلسه شورای شهر رشت لغو شد | برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران در روز شنبه

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه یکصد و دومین جلسه شورای شهر رشت امروز برگزار نمی‌شود، گفت: این جلسه به علت عدم حضور تعدادی از اعضای شورا که در مرخصی هستند تشکیل نمی‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد، سخنگوی شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه یکصد و دومین جلسه شورای شهر رشت امروز برگزار نمی‌شود، گفت: این جلسه به علت عدم حضور تعدادی از اعضای شورا که در مرخصی هستند تشکیل نمی‌شود.

شیرزاد با اشاره به اینکه جلسه هیات رییسه شورا امروز با ریاست نائب ریس شورا برگزار شده، گفت: جلسه هیات رییسه شورا که متشکل از ۶ نفر است با حضور رضا رسولی، محمدحسن علیپور و شیرزاد تشکیل شد و مصوب شد که جلسه فوق العاده شورای شهر رشت روز چهارشنبه ساعت ۱۷ در صحن علنی شورا برای بررسی طرح و لوایح و اعلام وصول ها برگزار گردد.

وی به عدم تشکیل جلسه هفته گذشته شورا اشاره کرد و گفت: جلسه هفته گذشته شورای شهر رشت نیز به علت بازدید اعضای شورا از قطار شهری مشهد برگزار نشد.

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه در آستانه روز خبرنگار هستیم، گفت: روزخبرنگار روز تجلیل از مقام و منزلت خبرنگاران است و روز نشست خبری نیست و نباید مسئولان این روز را روز گزارش عملکرد خود قرار بدهند.

شیرزاد ادامه داد: شورا و شهرداری رشت به همین منظور با همکاری هم در روز شنبه طی مراسمی از اصحاب رسانه و قلم تجلیل خواهند کرد.

Share