به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان؛

جشنواره «تمنای وصال» برگزار می‌شود

یاسر تقوی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان اظهار کرد: جشنواره “تمنای وصال” به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جشنواره تمنای وصال در راستای پویش درخواست اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان برای دیدار با رهبر انقلاب برگزار می گردد.

یاسر تقوی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با اشاره به اینکه پویش درخواست اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان برای دیدار با رهبر انقلاب از سوی جنبش دانش آموزی در حال اجرا می‌باشد، گفت: فضایی از طریق پرس لاین به منظور جمع آوری امضاء https://survey.porsline.ir/s/YtgW26p/ فراهم گردیده است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، اجرای جشنواره “تمنای وصال” را در راستای این پویش عنوان کرد و گفت: این جشنواره در دو بخش برگزار می شود.

تقوی ادامه داد: دانش آموزانی که تا کنون به توفیق دیدار با رهبر انقلاب نائل گشته اند می توانند جهت شرکت در این جشنواره خاطرات، دلنوشته‌ها، اشعار و تصاویر خود را ارسال نمایند.

وی افزود: ارسال دلنوشته، متن ادبی و شعر توسط دانش آموزانی که تاکنون توفیق این دیدار را نداشته اند و مشتاقانه تمنای وصال دارند بخش دیگر این جشنواره را شامل می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، با بیان اینکه علاقمندان می توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را از طریق پیام رسان های سروش و یا بله به آدرس mf779@ ارسال نمایند، خاطرنشان کرد: صفحه ایسنتاگرام به آدرس tamannay_vesal@ به منظور درج آثار راه اندازی شده است.

Share