سرمربی مس رفسنجان:

بخش خصوصی در فوتبال ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کند|توان مالی تیمها در لیگ دسته اول یکسان نیست

ربیعی با بیان اینکه بخش خصوصی در فوتبال ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کند، تصریح کرد: فوتبال ایران سودده نیست و سرمایه‌گذاران علاقه‌ای به حضور در این راستا را ندارند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ربیعی در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود رشت با بیان اینکه بسیار خوشحالم که دوباره به شهر رشت آمدم، گفت: به آقای نظرمحمدی تبریک می‌گویم که با تمام مشکلات تیم خوبی را به میدان آورد.

سرمربی مس رفسنجان همچنین افزود: هواداران سپیدرود رشت ۹۰ دقیقه تیم‌ خود را تشویق کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم ما تازه ۱۰‌ روز است که با تمرین خود را آماده مسابقات کرده‌، اظهار داشت: چند بازیکن ما سه ساعت قبل از بازی با سپیدرود به ما اضافه شدند.

ربیعی با بیان اینکه تیم‌ مس رفسنجان ۴۰۰ میلیون تومان نسبت به سال گذشته نیز کمتر هزینه کرده است، گفت: با وجود همه مشکلات توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم.

وی همچنین ادامه داد: از بازیکنان خودم به دلیل اینکه توانستند با سپیدرود رشت مساوی کنند، تشکر می‌کنم زیرا ما تمرینات خود را دیر شروع کردیم و رطوبت هوای رشت نیز زیاد بود.

ربیعی با بیان اینکه مخالف کاهش تعداد تیم در لیگ دسته اول هستم، اظهار داشت: اگر بتوانیم قوانین خوبی را در فوتبال وضع کنیم‌ مسلما بسیاری از این مشکلات مالی به‌وجود نمی‌آمد.

سرمربی تیم‌ فوتبال مس رفسنجان گفت: توان مالی تیمها در لیگ دسته اول یکسان نیست و برخی تیم‌ها دارای سرمایه‌های زیادی هستند و بازیکنان خوبی دارند اما تیم‌های ریشه‌ای مانند سپیدرود و ملوان با مشکلات مالی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی در فوتبال ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کند، تصریح کرد: فوتبال ایران سودده نیست و سرمایه‌گذاران علاقه‌ای به حضور در این راستا را ندارند.

Share