آخرین گمانه زنی‌ها درباره انتخابات هیات رئیسه شورای شهر رشت

از دورخیز علیپور برای کسب کرسی ریاست شورا تا رقابت رمضانپور نرگسی و جذب

جلسه انتخاب هیات رئیسه  شورای شهر رشت درحالی برگزار نشد که به نظر می رسد در انتخاب هیات رئیسه شورا در سالن سوم فعالیت با چالشهایی مواجه شویم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر روز دوشنبه جلسه انتخاب هیات رئیسه  شورای شهر رشت درحالی برگزار نشد که آخرین گمانه زنی‌ها حاکی از این است که امیرحسین علوی بعد از کارشکنی اعضای شورا در مسیر استعفا اینبار چالش جدیدی برای نشستن مجدد بر کرسی ریاست شورای پنجم رشت را تجربه کند.

اسماعیل حاجی پور که از او به عنوان یکی از پیشکسوتان شورا نام برده می شود، طبیعی است که از حجت جذب برای رسیدن به ریاست شورا حمایت کند، همانگونه که از او در ماجرای انتخاب به عنوان شهردار رشت دفاع کرد با این تفاوت که جذب نیز این حمایت را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و از حاجی پور برای رسیدن به کرسی ریاست شورای شهرستان رشت که هم اکنون در اختیار ابراهیم اخوان قرار دارد، حمایت لازم را به عمل می آورد تا به عنوان عضو شورای رشت به شورای شهرستان معرفی شود و در آنجا با رای اعضا با دیگر رئیس شورای شهرستان رشت شود.

در مورد ریاست شورا نیز همچنین به نظر می رسد، احمد رمضانپور نرگسی، چندان بی علاقه به نظر نمی‌رسد که به عنوان عضو جدید هیات رئیسه بر صندلی ریاست شورای پنجم رشت تکیه بزند.

از سوی دیگر برخی شنیده‌ها حاکی از این است که محمدحسن علیپور از شرایط فعلی ناراضی است و دیگر حاضر نیست رای خود را خرج ائتلاف شش نفره کند. حتی علیپور خود را شایسته رسیدن به کرسی ریاست شورا و یا تکیه زدن بر ریاست یکی از کمیسیون‌ها می‌بیند.

همچنین محمدحسن عاقل منش نیز برای اینکه ریاست کمیسیون فرهنگی را حفظ کند به گروه جذب و عبدالهی پیوسته است تا شرایط شورای پنجم رشت پیچیده تر از قبل شود.

Share