در دو شیوه بدون آزمون و با آزمون:

آغاز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی موسسه آموزش عالی کوشیار رشت

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی کوشیار از آغاز پذیرش بدون آزمون و با آزمون در مقطع کارشناسی این موسسه آموزش عالی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی کوشیار از آغاز پذیرش بدون آزمون و با آزمون در مقطع کارشناسی این موسسه آموزش عالی خبر داد.
غلامرضا شجاع طلب معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه با اشاره به رشته های مقطع کارشناسی این موسسه آموزش عالی گفت: رشته های تحصیلی حسابداری، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی، مهندسی برق، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و مهندسی معماری از جمله رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی این موسسه آموزش عالی به شمار می روند که پذیرش در آنها زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور و به صورت بدون آزمون صورت می گیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی کوشیار در ادامه افزود: رشته تحصیلی روانشناسی نیز از جمله رشته های کارشناسی این موسسه آموزش عالی است که جذب دانشجو در آن از طریق کنکور سراسری صورت می گیرد.

شجاع طلب همچنین با اعلام اینکه این موسسه آموزش عالی در مقطع کاردانی نیز پذیرش دانشجو دارد، تصریح نمود: رشته کاردانی حسابداری نیز از جمله رشته های کاردانی این موسسه آموزش عالی است که بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور در این رشته دانشجو جذب می شود.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی کوشیار خاطرنشان کرد: علاقمندان به پذیرش با آزمون یا بدون آزمون (کنکور) در این موسسه آموزش عالی می توانند به سایت موسسه به آدرس http://kooshyar.ac.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن های ۳۳۱۲۳۶۴۵ و ۳۳۱۲۴۴۹۷ اطلاعات لازم را درخصوص ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته رایگان کسب کنند.

 پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی بدون آزمون، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو مصوب ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی و مصوبات پانزدهمین و شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ‌های ۸ و ۱۲ دی ماه ۱۳۹۷، صورت می گیرد. بر این اساس، حداقل ۸۵ درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در کل کشور در تمامی زیر نظام های آموزش عالی صرفاً براساس سوابق تحصیلی با ملاک معدل کتبی دیپلم داوطلبان و بدون نیاز به شرکت در کنکور انجام می ‌شود.

موسسه آموزش عالی کوشیار رشت در فضایی به مساحت حدود ۴۵۰۰ مترمربع در ۲۹ رشته -گرایش فنی مهندسی و علوم انسانی در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در منطقه گلسار شهر رشت فعالیت می‌کند.

Share