موافقید که آش یکی از محبوبترین غذاهای ایرانی است؟

مرادی؛ از محبوبترین آش رشت تا مجتمع صنعت غذایی

اسم آش در رشت با نام مرادی گره خورده و محال است سراغ یک آش سرای خوب را در رشت بگیرید و نشانی مرادی را دریافت نکنید. مرادی از محبوترین مراکز فروش آش در شهر رشت و بنیانگذار عرضه آش کیلویی در گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسم آش در رشت با نام مرادی گره خورده و محال است سراغ یک آش سرای خوب را در رشت بگیرید و نشانی مرادی را دریافت نکنید.

موافقید که آش یکی از محبوبترین غذاهای ایرانی است؟

آش یکی از نمادهای غذای اصیل ایران است، که به خوراک دورهم نشینی معروف است. ایرانیان آش را به بهانه‌های مختلف نظیر نذری، پشت پا و…میل می‌نمایند، ماه رمضان هم که دیگر جای خود را دارد.

آش همچون نگینی در سفره‌های افطاری می درخشد و به دلیل ارزش غذایی بالا، قوت کاملی برای روزه داران محسوب می‌گردد. اگر در ماه مبارک رمضان از مقابل رستوران و یا حتی فروشگاههای غیر مرتبط عبور کنید گاهآبا تابلوی فروش آش روبرو می‌شوید. اما برای آنها که به کیفیت اهمیت می‌دهند وهمیشه به دنبال بهترینها هستند بدون شک بهترین مکان برای صرف آش، با تجربه ترین و با کیفیت‌ترین آن است. با این حساب اگر خواستید در رشت آش فرد اعلایی بخورید باید به کجا سربزنید؟

اسم آش در رشت با نام مرادی گره خورده و محال است سراغ یک آش سرای خوب را در رشت بگیرید و نشانی مرادی را دریافت نکنید. مرادی از محبوترین مراکز فروش آش در شهر رشت و بنیانگذار عرضه آش کیلویی در گیلان است. هرچند که در تمام ایام سال سرشار از مشتری است، اما در ماه رمضان مشتری‌هایش چند برابرمی شوند. برای خرید آش در این ماه باید زودتر دست بکار شوید چون اگر دیر بجنبید احتمالآ دست خالی به خانه باز خواهید گشت. حاج مرادی، مؤسس و بنیانگذار مجموعه آش قلمکار و خدمات آشپزی مرادی و پسران، سالهاست بازنشسته آموزش وپرورش است. او سال ۱۳۴۷ کارش را آغاز کرده و بخاطر عشق و علاقه اش به آشپزی، اکنون بیش از نیم قرن است که این حرفه را در خانواده‌اش بنیان نهاده است. این مجموعه آشپزی در ادامه با دو شعبه فروش آش در خیابان لاکانی و بلوار انصاری گسترش یافت و سپس با توسعه بیشتر در سال ۱۳۹۳ موفق به راه اندازی آشپزخانه مدرن و صنعتی دیگری با محدوده فعالیت قریب به ۳۰۰۰ متر مربع، خدمات کیترینگ و تشریفات مجالس با تنوع منوی بسیار گسترده ایرانی و فرنگی را به گستره فعالیت مجموعه خود افزوده است.

امروزه این مجموعه تحت شعار ” سال‌ها سالم و تازه ” محبوب چند نسل از گیلانیهای خوش خوراک و مشکل پسند است.

Share