فرماندار رشت

۶۲ درصد از سهام ایران پوپلین در اختیار بانک ملی و گروه توسعه سرمایه گذاری است

احمدی با بیان اینکه ایران پوپلین از شرکتهای قدیمی شهرستان رشت، گفت: این واحد ۶۲ درصد از سهام را بانک ملی و گروه توسعه سرمایه گذاری در اختیار دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رشت در نشست با با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی کشور با بیان اینکه استان گیلان و شهرستان را باید در نگاه اول در بستر کشاورزی دید، افزود:سهم قابل توجه ای از اشتغال زایی را بخش کشاورزی به خود اختصاص داده است.

محمد احمدی با بیان اینکه کشاورزی نباید سبب شود که صنعت و معدن مورد توجه قرار نگیرد، افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی در صنعت و تجارت نباید مورد کم توجهی قرار گیرد و باید به این موضوع هم رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰۰ واحد صنعتی در شهرستان رشت فعال هستند، افزود: این میزان واحدها ۴۵ درصد از واحدهای صنعتی استان را تشکیل می‌دهند و طبق آمار تا پایان اردیبهشت ۹۷ تعداد واحد های فعال شهرستان رشت ۹۵۰ واحد است و ۲۲ هزار نفر در این بخش صنعت مشغول هستند.

احمدی با بیان اینکه صنعت و رسیدگی به واحدهای تولیدی از ارکان مهم است، گفت: باید به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با تمام توان رسیدگی شود و این نیازمند کمک همه مسئولان مرتبط است.

وی با اشاره به اینکه این جلسه برای پیگیری های شرکت ایران پوپلین است، افزود: توسعه استان باید متوازن به هم حرکت کنند.

فرماندار رشت با بیان اینکه ایران پوپلین از شرکتهای قدیمی شهرستان رشت، گفت: این واحد ۶۲ درصد از سهام را بانک ملی و گروه توسعه سرمایه گذاری در اختیار دارد. ۱۸درصد سرمایه در اختیاز بانک ملت و ۱۷درصد بانک تجارت و ۳درصد هم در اختیار سهام داران است.

وی در مورد بدهی این شرکت گفت: بخش از بدهی ها مربوط به تامین اجتماعی، گاز، برق، فنی و حرفه ای و شهرداری است.

احمدی تعداد شاغلین در این شرکت را ۲۸۳ نفر اعلام کرد و گفت: اراده شهرستان و استان این است که ما با تمام توان خود با تعامل و اعتماد سازی این شرکت را فعال نگه داریم.

Share