تلاش آتش نشانی برای کشف جسد ادامه دارد

غرق شدن جوان ۲۲ ساله رشتی در آب‌های سد سنگر

محمد رضا پورمحمد مسوول تیم غواصان این سازمان به غوص زنی چندین ساعته غواصان آتش نشان جهت پیدا کردن جسد جوان غرق شده اشاره کرد و گفت: پس از چندین ساعت عملیات جستجو و با توجه به غوص زنی غواصان، متاسفانه بواسطه وسعت و عمق زیاد آب جسد جوان غرق شده یافت نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه غرق شدن جوان ۲۲ ساله روز گذشته ۱۶ خرداد ۹۸ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام تیم و مسوول غواصی این سازمان بهراه یکدستگاه خودروی غواصی به محل حادثه واقع در سد سنگر خبر داد.

در ادامه محمد رضا پورمحمد مسوول تیم غواصان این سازمان به غوص زنی چندین ساعته غواصان آتش نشان جهت پیدا کردن جسد جوان غرق شده اشاره کرد و گفت: پس از چندین ساعت عملیات جستجو و با توجه به غوص زنی غواصان، متاسفانه بواسطه وسعت و عمق زیاد آب جسد جوان غرق شده یافت نشد.

همین گزارش حاکی است: آخرین غرق شدگی در سد سنگر مربوط به چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷ بود که در آن حادثه ۳ جوان سنگری که برای شنا به محل رفته بودند دچار حادثه شدند که دو تن توسط اقدام سریع یکی از مسافران آشنا به حرفه غریق نجات به سلامت به بیرون از آب منتقل شد ولی جسد بی جان جوان۲۳ساله توسط تیم اعزامی غواصان آتش نشانی به بیرون ازآبها انتقال یافت.

Share