اگر خانه تکانی مد نظر دولت است با جان و دل حاضریم در این امر خداپسندانه شرکت کنیم

روایت جعفرزاده از دلیل استعفای بطحائی: استعفا برای نمایندگی بهانه است!

ما مجلسی ها اگر احساس کنیم خانه تکانی مد نظر دولت است! با جان و دل حاضریم در این امر خداپسندانه همچون گروه ضربت واکنش سریع اقدام نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روز گذشته رئیس جمهوری با استعفای وزیر آموزش و  پرورش موافقت کرد و دفتر سخنگوی دولت نیز حضور بطحائی در رقابتهای انتخاباتی را دلیل این استعفا برشمرد.

در همین زمینه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت طی یادداشت کوتاهی نوشت:

«این روزها هر مقامی یا وزیری استعفا می دهد همه حواس ها می رود سمت پرستو ! از زمانی که خبر استعفای آقای بطحایی پخش شد من گفتم ایشان اهل این کارها نیست! چون آقازاده اش در کنارش مراقب اوضاع بود! بعد مخالفین دولت آمدند وسط گود تا از این گل آلود کردن آب ! ماهی خودشان را بگیرند. که عدم تعهدات فرهنگیان از سوی دولت موجبات استعفا را فراهم آورده ولی واقعیت نارضایتی رئیس جمهور از عملکرد ایشان بود به درست و غلط نظر رئیس جمهور فعلا کاری ندارم! ولی آقای بطحایی درد آشنای فرهنگیان بود فقط در بد مقطعی وزیر شد! دقیقا دوران بی پولی! و بدشانسی آورد.
استعفا برای نمایندگی بهانه است و بعد از اطلاع از هجمه رسانه ای بر علیه دولت این سناریو نوشته شد! و موضوع کاندیدا شدن شد محور استعفا !
آیا رئیس دولت بعد از عید فطر و زلال شدن روح و جان! بدنبال خانه تکانی در تیم دولت و پاکسازی آن است ؟
ما مجلسی ها اگر احساس کنیم خانه تکانی مد نظر دولت است! با جان و دل حاضریم در این امر خداپسندانه همچون گروه ضربت واکنش سریع اقدام نماییم که حتی دولت هم نتواند حجم سرعت و عمل اقدام را باور کند!»

Share