مدیرکل زندان‌های استان گیلان:

سلامت روانی و جسمی کارکنان سبب افزایش بهره روی می شود

مدیرکل زندان های استان گیلان با تأکید بر لزوم ترویج فعالیت های ورزشی در میان کارکنان این سازمان، گفت: سلامت روانی و جسمی کارکنان سبب افزایش بهره روی ادارات می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید حمید حسینی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه در بیستمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان مرد زندان‌های استان گیلان با اشاره به تأثیر ورزش در سلامت روانی و جسمی کارکنان، اظهار کرد: باید این فرهنگ در میان کارکنان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه وجود سلامت روانی در محیط کار سبب کاهش مشکل در ادارات و افزایش بهره وری می‌شود، افزود: در صورت بالا بودن سطح سلامت روانی در محیط کار می‌توان با استفاده از منابع موجود، استعدادهای بالقوه اعضا را در زمان مناسب و با صرف حداقل هزینه‌ها به عمل تبدیل کرد و در راستای ارتقای سازمان گام برداشت.

حسینی در ادامه بر لزوم توجه به آموزش مهارت و یادگیری علوم ورزشی به ویژه در ورزش‌های انفرادی، تأکید کرد و گفت: باید در زمینه ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی در میان کارکنان نیز تلاش کنیم.

بیستمین دوره مسابقات ورزشی دارت و تنیس روی میز کارکنان مرد زندان‌های استان گیلان به میزبانی کانون اصلاح و تربیت و زندان زنان رشت با حضور ۳۷ نفر از کارکنان مرد برگزار شد. در این دوره از مسابقات ۲۱ نفر در رشته دارت، ۱۶ نفر در رشته تنیس روی میز شرکت داشتند که در پایان از نفرات برتر مقام‌های اول تا سوم با اهدا حکم قهرمانی و هدایا تقدیر شد.

Share