ترامپ در اشتباه است، ختم کلام

جان کری خطاب به ترامپ: تقصیر من نیست اگر ایرانی‌ها به تو زنگ نمی‌زنند!

ترامپ بر اساس قانون لوگان خواهان محاکمه اش شده بود. ادعایی که واکنش کری را به همراه داشته است. او شب گذشته درباره این ادعا گفت، ادعایی بی اساس است. جان کری در این باره گفت:«ترامپ در اشتباه است، ختم کلام»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ساعاتی پس از اینکه مجید تخت روانچی سفیر ایران در سازمان ملل ادعای ترامپ درباره مذاکره با ایران را تکذیب کرد، جان کری وزیر امور خارجه دولت اوباما هم اتهامات او را بی اساس خواند.

ترامپ گفته بود این قدر به ایران فشار آورده است که باید ایرانی‌ها مثل رهبر کره شمالی به او زنگ بزنند برای مذاکره و از زیر این فشار رها شوند ولی جان کری است که در تماس‌هایش با تهران می‌گوید با دولت من مذاکره نکنند و به آنها برای مقاومت خط می دهد. او بر این اساس کری را جاسوس نامیده و بر اساس قانون لوگان خواهان محاکمه اش شده بود. ادعایی که واکنش کری را به همراه داشته است. او شب گذشته درباره این ادعا گفت، ادعایی بی اساس است.

جان کری در این باره گفت:«ترامپ در اشتباه است، ختم کلام»

سخنگوی جان کری، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا هم پنجشنبه در واکنش به سخنان دونالد ترامپ درباره ارتباط او با ایرانی‌ها گفت: «تمام چیزهایی که امروز رئیس جمهور ترامپ گفت اشتباه است. ختم کلام.»

او که با شبکه خبری سی ان ان گفت‌وگو می‌کرد افزود: «او درباره واقعیت‌ها، در اشتباه است. درباره قانون در اشتباه است و غم‌انگیز اینکه درباره نحوه استفاده از دیپلماسی برای امنیت آمریکا هم در اشتباه است.»

Share