فرمانده کل ارتش:

باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم | از نظر فکری و آمادگی‌، حالت شب‌حمله‌ای داشته باشیم

فرمانده کل ارتش با بیان این‌ که تهدیدات ما تهدیداتی جدی است، گفت: امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، خود را به حالت شب‌حمله‌ای برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل نیروی زمینی ارتش که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با تشکر از زحمات نیروی زمینی ارتش در امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت: رشادت و اقدامات شما در خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان در استان‌های درگیر سیل موجب دریافت مدال‌های افتخارآمیز از سوی مقام معظم رهبری شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: فرمانده معظم کل قوا ارتش را به عنوان یک الگو در امدادرسانی به مردم معرفی کرده و فرمودند ارتش در اجرای شعار «ارتش فدای ملت» صادق بوده و نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است. رضایت ایشان از اقدامات ارتش موجب افتخار و سرافرازی ماست.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: یگان‌های مختلف ارتش، در سیل اخیر مجاهدت و ایثار بسیاری داشتند و از دل این بحران سربلند بیرون آمدند. باید قدردان این عزتی که خداوند متعال به شما داده است، باشیم. امروز نیروی انسانی از مهم‌ترین عوامل پیروزی در عرصه نبرد محسوب می‌شود و توجه به عامل نیروی انسانی در سطوح مختلف باعث پیشرفت نیروهای مسلح است.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ارتش در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: در چهل سال گذشته هیچ‌گاه ارتش در جایگاه و منزلت امروز در نگاه و بیان فرماندهی معظم کل قوا و در بین مردم نبوده است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، حالت شب‌حمله‌ای داشته باشیم و نیروی زمینی نیز باید همچنان توان رزمی خود را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: در بحث تعالی معنوی و بصیرتی، همه ارتش باید خود را مسئول بدانند و «عقیدتی – سیاسی» محور و علمدار این کار است.

فرمانده کل ارتش با بیان این که هر چه سطح بصیرت و معنویت بالاتر می‌رود، در برون‌دادهای عملیات‌ها تأثیر خودش را می‌گذارد، گفت: باید جلوی هر کاری را که به بصیرت و معنویت لطمه می‌زند، بگیریم.

سرلشکر موسوی افزود: تلاش می‌کنیم به وظایف خودمان در زمینه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ارتش عمل کنیم و انتظار ما از فرماندهان این است که همه کارکنان را عائله خود بدانند و از حال و روزشان آگاه باشند و به آنها رسیدگی کنند.

وی گفت: ما باید به آن نقطه برسیم که از نظر عاطفی همه رده‌ها با یکدیگر احساس برادری و پیش‌مرگی کنند، در عین حال انضباط و سلسله مراتب به عالی‌ترین سطح استحکام باشد.

Share