لیگ دسته سوم

پاس با پیروزی به صعود امیدوار ماند | تحمیل دومین شکست شهرداری آستارا

تیم فوتبال پاس گیلان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم با برتری پرگل در دربی شمال مقابل شهرداری فریدون‌کنار، امیدهایش برای صعود به لیگ دسته دوم پررنگ‌تر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم در گروه الف با برگزاری پنج دیدار آغاز شد و نمایندگان گیلان عملکردی درخشان از خود برجای گذاشتند.

امیدواری پاس به صعود با پیروزی خانگی

تیم فوتبال پاس گیلان در دربی شمالی‌های لیگ دسته سوم از ساعت ۱۶ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف شهرداری فریدون‌کنار رفت.

ترکیب تیم فوتبال پاس گیلان:

صابر اصلانی، معین تقوی، سامان فرزامپور، مهرام دامادی، پیام توانایی، امیرحسین فتحی، امید کلانتر، علی نیاوند، محمدابراهیم رضازاده، پژمان نجات و آصف رعنای مهرپور.

سرمربی: اسماعیل رجب‌زاده

سربازان رشتی در هفته چهاردهم لیگ دسته سوم در نوشهر دست به کاری بزرگ زده و مقابل تیم مدعی شهرداری نوشهر به‌تساوی دو بر دو دست‌یافتد، این تیم پیش از آغاز هفته پانزدهم، با کسب ۲۲ امتیاز در مکان دوم جدول قرار داشته و با کسب پیروزی خانگی مقابل شهرداری فریدون‌کنار در کورس مدعیان صعود باقی می‌ماند.

در سوی مقابل شهرداری فریدون‌کنار حال‌وروز خوبی نداشت و با کسب ۱۲ امتیاز در مکان نهم جدول ۱۰ تیمی جای گرفته است، این تیم در هفته چهاردهم در دیداری خانگی مقابل تازان تهران تن به شکست دو بر صفر داد تا کاندیدای اصلی سقوط به لیگ استانی لقب بگیرد.

دیدار دو تیم با حملات پاس گیلان آغاز شد و تیم میهمان در همان دقایق نخستین مسابقه غافلگیر شد، استارت دیدنی محمدابراهیم رضازاده گل نخست مسابقه را در دقیقه یک برای پاسی‌ها به ارمغان آورد، پاس برای به ثمررساندن دومین گل خود تنها به ۱۴ دقیقه زمان نیاز داشت و در دقیقه ۱۴ توسط معین تقوی از روی نقطه پنالتی، اختلاف را به دو گل افزایش داد، نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود پاس خاتمه یافت.

تیم میهمان در نیمه دوم موفق شد یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند و اختلاف به حداقل برسد، پاسی‌ها در ادامه دو بار دیگر توسط ابراهیم رضازده و مجتبی طاهرخانی گل زدند و درنهایت با نتیجه چهار بر یک میهمان خود را بدرقه کردند.

دومین شکست فصل ِ شهرداری آستارا

تیم فوتبال شهرداری آستارا، شانس نخست صعود از گروه الف رقابت‌های لیگ دسته سوم از ساعت ۱۶ در ورزشگاه عطر سیب باقرشهر به مصاف میلادمهر تهران رفت.

ترکیب تیم فوتبال شهرداری آستارا:

آرین عشرتی، یاشین سزاوار، رضا فخری، معین قویدل، پوریا عزیزپور، امیر ستوده، مهرگان گلبرگ، میلاد افشه، مبین رضاپور، آرمین آرین پور و پژمان نباتی

سرمربی: حسن اشجاری

شهرداری آستارا در فصل ۹۶-۹۷ قاطعانه با قهرمانی در جام گیل به رقابت‌های لیگ دسته سوم صعود کرد، این تیم در ادامه با سرمربیگری حسن اشجاری در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته سوم با ارائه بازی‌های درخشان و کسب نتایج لازم به‌عنوان تیم نخست به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم صعود کرد.

شهرداری‌چی‌ها با گردهم آوردن بازیکنان مستعد گیلانی، تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌های لیگ دسته سوم کرده و از همان هفته‌های نخستین، صدر را از آن خود کردند، این تیم پیش از آغاز هفته پانزدهم با کسب ۳۱ امتیاز و اختلاف ۹ امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، برای صعود زودهنگام نیاز به کسب پیروزی مقابل تیم سوم جدول دارد.

در سوی مقابل میلادمهر تهران با کسب ۲۱ امتیاز یکی از هشت تیم مدعی صعود! در گروه الف رقابت‌ها است، این تیم در هفته چهاردهم با تساوی خانگی یک‌بریک مقابل شهید مولایی قائم‌شهر، شانس بزرگ صعود به رده دوم جدول را از دست داد.

دیدار دو تیم در نیمه نخست گلی در برنداشته و دو تیم به‌تساوی بدون گل رضایت دادند، میلادمهر در نیمه دوم برشدت حملات خود افزود و دو بار پیاپی موفق شدند دروازه مرزداران گیلان زمین را باز کنند، شاگردان اشجاری در ادامه یکی از گل‌های دریافتی را پاسخ دادند و دیدار دو تیم درنهایت با نتیجه دو بر یک به سود میلادمهر تهران خاتمه یافت.

نتایج سایر دیدارهای هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم – گروه الف:

موکریان مهاباد ۱ – شهدای آران و بیدگل ۱

شهرداری اردبیل ۲ – شهرداری نوشهر ۳

شهید مولایی قائم‌شهر ۲ – تازان تهران ۱

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری آستارا در پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم با کسب ۳۱ امتیاز صدرنشین رقابت‌ها بوده و تیم‌های پاس گیلان با کسب ۲۵ و میلادمهر تهران با کسب ۲۴ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جدول جای گرفتند.

Share