فرمانده دوران دفاع مقدس در سالگرد شهادت شهید مدافع حرم جمال رضی:

مجلسی‌ها فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند|کدخدای این دنیا امام زمان است نه آمریکا

فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید به اینکه نمایندگان فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند تصریح کرد: کار نمایندگان در پوشیدن لباس پاسداری و دفاع از حق سپاه بسیار ارزشمند است ولی اگر آن‌ها فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اهوازیان در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم جمال رضی در حرم مطهر شهدای این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی آزادگی خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس شاهد شدیدترین حملات از سوی رژیم بعث بود که شهیدان، جانبازان و‌ رزمندگان با فداکاری خود باعث سربلندی انقلاب شده و اجازه جدایی یک متر از خاک وطن را به دشمن ندادند.

 وی با اشاره به فتنه دشمن در سال ۸۸ گفت: در سال ۸۸ استکبار هر کاری برای بد جلوه دادن سپاه پاسداران انجام داد ولی در جریان سیل اخیر مردم وفاداری سپاه پاسداران را مشاهده کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اذعان به اینکه بازگو کردن خوبی‌ها باعث بصیرت مردم می‌شود، تصریح کرد: اگر بتوانیم خوبی‌ها را در یک جامعه بازگو و برای مردم روشنگری کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل و‌ وضعیت کشور این‌گونه نمی‌شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید به اینکه نمایندگان فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند تصریح کرد: کار نمایندگان در پوشیدن لباس پاسداری و دفاع از حق سپاه بسیار ارزشمند است ولی اگر آن‌ها فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

اهوازیان با اشاره به بی‌بصیرتی عده‌ای از مسؤولان بیان کرد: نتیجه برجام حاصل بی‌بصیرتی عده‌ای مسؤولان است که کشور را به این روز دچار کردند این افراد ضدانقلاب نیستند، فقط معنای بصیرت را درک نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید بدانند مردم ایران عزت دارند و نباید عزتشان زیر سؤال برود، افزود: وقتی مسؤولان فقط به دنبال توافق با اروپا بوده و نتیجه این می‌شود که در جریان سیل اخیر فرانسه به ایران ۴۰۰ تا پوتین می‌دهد که این کار اوج حقارت است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان به حرمت خون شهدا، گفت: کدخدای این دنیا امام زمان (عج) است نه آمریکا، مسؤولان باید جواب گوی خون شهدا در آخرت بوده و از اعمال خود دفاع کنند زیرا آن‌ها با خون خود به کشور عزت دادند ولی عده‌ای دارند عزت ملت را از بین می‌برند.

اهوازیان یکی از دلایل حضور ایران در سوریه را دفاع از امنیت ملی دانست و افزود: اگر مدافعان حرم و شهدا نبودند امنیت ملی ایران و شیعه به خطر می‌افتاد و ‌به همین دلیل مدافعان حرم رفتند تا جنگ را در سوریه تمام کنند.

وی با اذعان به اینکه سپاه پاسداران برای حل مشکلات در کنار مسؤولان هستند تصریح کرد: استکبار با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای، پاسدار و مسؤولان را در مقابل هم قرار می‌دهد ولی استکبار بداند سپاه، مسؤولان و مردم در کنار یکدیگر بوده و تنها مشکل پاسداران با عده‌ای فقط بی‌بصیرتی آن‌ها است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به هدف مهم شهدا در جامعه گفت: مهم‌ترین هدف و‌ درخواست شهدا از مردم و مسؤولان بصیرت در جامعه است زیرا اگر جامعه‌ای دارای بصیرت باشد آن جامعه روبه‌پیشرفت می‌رود.

اهوازیان با بیان اینکه جامعه مسلمان باید در مقابل ظلم ایستادگی کنند اظهار کرد: مسلمانان باید حرف حق را زده و در مقابل ظلم در جامعه ایستادگی کنند زیرا باید در پیشگاه پروردگار جواب بدهند.

شهید جمال رضی اهل آستانه‌اشرفیه، روز شنبه ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ در حین مأموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد که از وی دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

Share