پیش‌بینی نوبخت از اتمام پروژه ظرف کمتر از 2 سال

دولت اجرای ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین را با جدیت پیگیری می کند

نوبخت گفت: برای اتمام ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت قروین ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و دو پیمانکار به صورت همزمان ۴کیلومتر پروژه را احداث می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر امروز در محل اجرای ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت قزوین باحضوردکترنوبخت ودکترسالاری نشستی جهت پیگیری روند اجرای این پروژه برگزار شد.

در این نشست سالاری استاندار گیلان با ابراز خرسندی از حمایت های دکتر نوبخت در تمامی مراحل اجرای پروژه اظهار داشت: اتمام آزادراه رشت قزوین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا تنها به توسعه گیلان منتهی نمی شود و در ابعاد ملی تاثیرگذار است.

سالاری با اشاره به همدلی و هم افزایی حاکم در شهرستان رودبار و پیگیری های مدیران استانی برای اتمام این پروژه بزرگ خاطرنشان کرد:برای اینکه پروژه در زمان بندی اعلام شده از سوی دولت به بهره برداری برسد،باید هرچه سریعتر نسبت به تامین اعتبارات لازم درموعدمقرر اقدام نمود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به جلسه ای که در اسفندماه سال گذشته برای تقسیم کار به منظور رفع معارض در مسیر ۸کیلومتر باقیمانده آزاد راه برگزار شد،بیان داشت:در این جلسه مقرر شد تا لیستی از اماکنی که معارض شناخته می شوند تهیه و اقدامات لازم برای رفع آن صورت گیرد که این اقدام موجب سرعت بخشی به انجام فعالیت های عمرانی و سهولت اجرا از سوی پیمانکار می شود.

دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه هم اظهار داشت: ۸ کیلومتر باقی مانده از آزادراه قزوین به رشت به دلیل محدود و باریک بودن مسیر کنونی باعث ایجاد بار ترافیکی در تمامی بخش های این محور شده و برای مسافرانی که گیلان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند مشکلاتی را به همراه می آورد.

وی با بیان اینکه از سوی دولت برنامه‌ریزی‌های خوبی در جهت حل این مشکل صورت گرفته گفت: امیدواریم که بتوانیم با فوریت و سرعت بخشی به اجرای پروژه ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه، موجبات رضایت هموطنانمان را فراهم آوریم.

نوبخت افزود:برای اتمام ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت قروین ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و دو پیمانکار به صورت همزمان ۴کیلومتر پروژه را احداث می کنند.

وی با بیان اینکه یک پیمانکار از مسیر منجیل و دیگری از مسیر رودبار فعالیت خود را آغاز کرده اند خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پروژه مذکور را در مدت کمتر از دو سال به پایان برسانیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به توافقات صورت گرفته و پیگیری های مستمر در مسیر اجرای پروژه، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواست تا دلسوزانه و مسئولان برای اتمام این پروژه تلاش کنند

Share