آن زن که بود؟

توضیح کمیته امداد درباره عکس جنجالی پرویز فتاح در مناطق سیل‌ زده

صفحه مجازی منتسب به کمیته امداد امام خمینی (ره) با انتشار پستی به شرح ماجرای عکس جنجالی رئیس این کمیته در مناطق سیل‌زده پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در چند روز اخیر تصویری از زمین خوردن فائزه کابلی عکاس باشگاه خبرنگاران جوان که در حال عکاسی از مناطق سیل‌زده بود در حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در فضای مجازی دست به دست شد و حواشی زیادی را به دنبال داشت.

از این رو حساب توییتری منتسب به کمیته امام خمینی (ره) با انتشار توییتی به شرح ماجرای این عکس پرداخت و در این خصوص شفاف سازی کرد.

در متن کامل این پست آمده است:

« توضیح درباره عکس جنجالی:

همانطور که از دوربین در دست خانم حاضر در عکس مشخص است ایشان که عکاس باشگاه خبرنگاران جوان بوده و برخلاف شایعات مطرح شده از بومیان سیل زده نیستند، در این لحظه دچار لغزش پا شده و مهندس فتاح که در کنارشان بودند مانع از افتادن کامل ایشان می‌شوند»

روایتی از ماجرای عکس خبرساز فتاح

روایتی خواندنی را از زمین خوردن یک عکاس در مناطق سیل زده و برخورد پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با این خبرنگار بخوانید. محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی صدا و سیمای جمهوری اسلامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش روایتی خواندنی را از زمین خوردن فائزه کابلی عکاس باشگاه خبرنگاران جوان در مناطق سیل‌زده گلستان و برخورد جالب پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با این خبرنگار شرح داد. در متن کامل این پست آمده است:«این چند روز از دیدن تصاویر هموطنان عزیز سیل زده ام بسیار ناراحتم و هر چه می‌بینم غم و اندوه است، اما در میان این آلام حضور گرم مردم و مسئولان از قشر‌ها و تفکرات مختلف کمی از اندوه آدم کم می‌کند، چند روزه از مهندس فتاح عزیز تصویری منتشر میشه که در اون داره به خانمی که در آب گیر کرده کمک میکنه و همین کمکش هم باعث آسیب دیدن پای راستش میشه، دیروز زنگ زدم تا از او حالی بپرسم و خداقوتی بگم مثل همیشه با شعری شروع کرد:

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور

گفت: الحمدالله بخیر گذشت، من کاری نکردم همکار خبرنگار شما داشت با رشادت کار می‌کرد که یکدفعه رفت سمت یک چاله بزرگ دیگه محرم و نامحرم رو کنار گذاشتم رفتم سمتش و کنترلش کردم من اندکی پام صدمه دید که مهم نیست اگر نمی‌گرفتمش با چادر و وسایلی که داشت نمی‌تونست خودش رو کنترل کنه و خطر خیلی جدی براش پیش می‌آمد. خدا رو شکر.خداقوتی بهش گفتم و مثل همیشه از منش او کیف کردم و البته احساس غرور کردم از همکار خبرنگارم در گلستان که تا پای جانش برای اطلاع رسانی از وضع مردم مایه می‌گذاره. خداقوت به شما خانم خبرنگار متعهد».

Share