استاندار گیلان در دیدار عیدانه با مدیران:

تحقق شعار رونق تولید و گره گشایی از مشکلات مردم اولویت اصلی مدیران در سال جدید است

استاندار گیلان بر ضرورت تلاش مضاعف در مسیر تحقق شعار رونق تولید تأکید کرد و گفت: هر روز که یک گره از مشکلات مردم گشایش پیدا کند آن روز برای مسئولان عید محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مصطفی سالاری در دیدار با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و مدیران و کارکنان ستادی استانداری ضمن تبریک سال جدید به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان “رونق تولید” اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در بخش های دولتی، تعاونی و خصوصی را بیش از گذشته در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید به کار گیرند.

وی خواستار ارائه برنامه‌های اجرایی در سال ۹۸ از سوی مدیران دستگاه‌ها شد و اظهار داشت: با برنامه ریزی، نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم‌های اصولی و راه گشا باید به صورت هدفمند شاخص‌های مورد انتظار را تعیین و تا پایان سالجاری به عدد مشخص شده برسیم.

نماینده عالی دولت در گیلان جدیت بیش از پیش مدیران متولی در حوزه‌های کشاورزی و صنعت را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تسریع در صدور مجوزهای قانونی در موعد مشخص از انتظارات جدی فعالان بخش خصوصی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با بهره برداری بهینه از ظرفیت‌های موجود گیلان در بخش‌های کشاورزی و صنعت و اجرای صحیح طرح‌های در حال اجرا باید در سال ۹۸ به نتایج مثبتی برسیم.

وی بر لزوم پیگیری مستمر در جهت اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان تأکید و تصریح کرد:  امیدواریم با اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه گیلان باشیم.

استاندار گیلان در دیدار با نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نمایندگان در پیگیری مطالبات مردم از طریق دستگاه های ملی تأکید کرد.

Share