امام جمعه رشت:

مقام معظم رهبری ابرانسان و ابرسیاستمدار است|واسطه‌ها مردم را بیچاره می‌کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان به استعفاهای عجیب و غریب در دستگاه های دولتی در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: امیدوارم این استعفاها برای تغییر معادلات و به فراموشی سپردن دردهای مردم نباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ۱۴ اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی(ره) است.

وی با قدردانی از تلاش های کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای محرومیت زدایی در جامعه، افزود: تمام نهادهایی که توسط امام(ره) تاسیس شده در خدمت محرومان جامعه بوده است.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به اینکه استعفاها در دستگاه های دولتی در ماه های اخیر عجیب و غریب است، تصریح کرد: امیدوارم این استعفاها برای تغییر معادلات و فراموش کردن دردهای مردم نباشد.

آیت الله فلاحتی، مردم را دلداده به نظام و پای کار دانست و بیان کرد: در پاره ای از موارد مردم در مورد استعفاها بدانند و روشنگری شود، مفید است زیرا اگر مردم را از دست دهیم ناموسی برای انقلاب باقی نمی ماند.

وی به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط امام(ره) اشاره کرد و گفت: با پذیرش قعطنامه مذکور اشک از چشمان رزمندگان جاری شد اما همه تسلیم فرمان امام(ره) بودند و امروز نیز همه باید تسلیم مقام معظم رهبری باشیم زیرا رهبری خط قرمز ما است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امام(ره) فرمودند، بعد متوجه می شوید به چه دلیل قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفتم، خاطرنشان کرد: پذیرش قطعنامه ۵۹۸ مانند پذیرش معاهده پیامبر(ص) با کفار مکه بود.

آیت الله فلاحتی به میتینگ دشمنان انقلاب اسلامی در لهستان اشاره کرد و یادآور شد: از ماه ها قبل مقام معظم رهبری فتنه دیگری را هشدار دادند.

وی با اشاره به اینکه سخنان مقام معظم رهبری در تمام ابعاد مختلف به ویژه در سیاست درونی و بیرونی جامعه اسلامی راهگشاست، اظهار کرد: همه باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمکین کنند.

امام جمعه رشت به تلاش دشمن با استفاده از تمام ابزارها برای از بین بردن نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: نشستن در خانه شیشه ای و برای ملل دیگر تصمیم گرفتن دور از خرد و عقل است و خداوند جمهوری اسلامی ایران را از فتنه ها مصون نگه داشت.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه عربستان حامی تروریست های داعش را از کنوانسیون اف.ای.تی.اف خارج کردند، تصریح کرد: اما کشورهای اروپایی و آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران کارشکنی می کنند.

وی با برشمردن علل پر رویی قدرت های سلطه گر علیه نظام اسلامی، بیان کرد: ضعف قدرت مدیریتی اقتصادی کشور و تسلط واسطه ها از عوامل مذکور محسوب می شود و واسطه ها دارند مردم را بیچاره می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، بی توجهی به سیاست های اقتصادمقاومتی و روند تعطیلی بنگاه های کوچک اقتصادی را دومین عامل ذکر کرد و گفت: ایجاد امیدواری کاذب توسط کشورهای اروپایی از دیگر علل پررویی قدرت های سلطه گر علیه نظام اسلامی است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه افراد فرهیخته ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند، خاطرنشان کرد: آیت الله آملی لاریجانی در راس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد و درک زیبایی از مواضع جمهوری اسلامی را در دنیا ارائه می کند.

وی به مواجهه دشمن با دو قدرت بزرگ در ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری این ابرانسان و ابرسیاستمدار نخستین قدرت بزرگ است که مدبرانه در مقابل قدرت های سلطه گر ایستاده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران دومین ظرفیت ایران اسلامی در مقابل قدرت های سلطه گر است، اظهار کرد: دو ظرفیت مذکور توانسته پاسخگوی تمام یاوه گویی های دشمن باشد.

آیت الله فلاحتی به پیام منطقه ای ملاقات مقام معظم رهبری با بشار اسد رئیس جمهور سوریه اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب آقای بشار اسد را قهرمان جهان عرب نامیدند و این پیام عظیمی برای منطقه به همراه دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای دیدار مقام معظم رهبری با بشار اسد، بیان کرد: تثبیت موقعیت نظامی و سیاسی دولت سوریه، تجلیل از خدمات جمهوری اسلامی ایران، پاسخ دندانشکن به تروریست های جهان عرب، پاسخ دندانشکن به میتینگ ورشو در لهستان و نفوذ پایدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه از دستاوردهای سفر دیدار رئیس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از دستور مبارزه با گرانفروشی و تورم توسط رئیس کل دادگستری، گفت: امیدوارم امر مذکور بخشی از آلام مردم را برطرف کند.

Share