فرماندار لاهیجان خبرداد:

لاهیجان از اعتبارات ویژه میزبانی سفر رئیس جمهور برخوردار می شود

فرماندار لاهیجان، با بیان اینکه برای میزبانی از رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرستان آماده هستیم، گفت: در جریان این سفر علاوه بر اعتباراتی که به استان اختصاص می یابد، شهرستان لاهیجان نیز از اعتبارات ویژه میزبانی سفر برخوردار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید اسماعیل میرغضنفری در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان که در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به گیلان و حضور در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم لاهیجان به عنوان تنها شهرستان در این سفر میزبان دکتر حسن روحانی در روز چهارشنبه، ۱۵ اسفندماه هستند و امیدواریم میزبان خوبی برای مقامات لشکری و کشوری باشیم و شهرستان از مزایای این سفر برخوردار شود.

وی با اشاره به صبغه درخشان فرهنگی لاهیجان و سابقه این شهرستان در میزبانی از روسای جمهور و مسئولان کشوری در ادوار مختلف، افزود: در این سفر نیز میزبان هیئت دولت دوازدهم هستیم و لذا انتظار داریم که استقبال خوبی از سوی مردم این شهرستان به عمل آید.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه سفر استانی رئیس جمهور فرصتی برای شهرستان ایجاد می کند و باید از آن به نفع مردم استفاده کنیم، گفت: سفر به شهرستان لاهیجان و دیدار مردمی ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی فرصتی خوبی است تا آورده آن به همه مردم برسد.

میرغضنفری با بیان اینکه لاهیجان برای میزبانی از هیئت دولت آماده می شود، خاطرنشان کرد: در جریان این سفر علاوه بر اعتباراتی که به استان اختصاص می یابد، شهرستان لاهیجان نیز از اعتبارات ویژه میزبانی سفر برخوردار خواهد شد.

وی با ابلاغ سلام استاندار گیلان به مردم شهرستان لاهیجان، تصریح کرد: استاندار گیلان نوید داد که در سفر ریاست جمهوری بخشی از اعتبارات برای پروژه های نیمه تمام و موضوعات مبتلابه شهرستان اختصاص خواهد یافت.

مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان متذکر شد: در جریان سفر هیئت دولت شهرستان لاهیجان در کانون اخبار جهان قرار خواهد گرفت و در این مدت تمامی تحرکات، رفت و آمدها و موضع گیری ها روی آنتن است که باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به دشمنی هایی که استکبار جهانی علیه ایران به راه انداخته است، یادآور شد: گویی همه کفر در مقابل حق ایستاده تا ثابت کنند ملت ایران انقلاب و نظام و دولتشان را نمی خواهند لذا همه اقشار باید وحدت خود را حفظ کنند تا با استقبال از ریاست جمهوری از این امتحان پیروز بیرون بیاییم.

این مقام مسئول ادامه داد: مقام معظم رهبری حمایت خود را از دولت اعلام فرمودند و اگر در جایی کم کاری دیده می‌شود، باید سهم خودمان را بپذیریم و به دولت در رفع مشکلات یاری برسانیم.

میرغضنفری تاکید کرد: موضوعاتی نظیر طرح فاضلاب شهری و روستایی شهرستان، پسماند و زباله، منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان و طرح های نیمه کاره مانند مجتمع فرهنگی در این سفر از سوی مسئولان پیگیری می شود لذا از مسئولان ادارات و سازمان ها می خواهیم طی این مدت از خدمات رسانی به مردم غافل نشوند و همواره پای کار باشند.

وی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم، عنوان کرد: هیچ کوتاهی در خدمت رسانی به مردم به بهانه سفر رئیس جمهور به لاهیجان پذیرفته نیست.

Share