همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید

بیمارستان میلاد لاهیجان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد لاهیجان، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رسماً افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گیلان، صبح امروز(چهارشنبه)، بیمارستان  تخصصی و فوق تخصصی میلاد لاهیجان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسوولان محلی رسماً افتتاح شد.

دکتر سعید صباحی- مدیرعامل بیمارستان  میلاد لاهیجان در گفت گویی با پایگاه خبری وبدا گیلان گفت: مجوز ساخت این بیمارستان در سال ۸۶ از وزارت بهداشت دریافت شد. فاز اول در سال ۹۶ با ۸۰ تخت و بخش های داخلی، CCU،ICU ، اتاق عمل، جراحی، زایمان در آب،  اطفال، درمانگاه، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه به بهره برداری رسید. فاز دوم نیز با ۱۷۷ تخت با بخش های آنژیوگرافی، CCU2، ICU2،  به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل بیمارستان میلاد لاهیجان خاطرنشان کرد: این بیمارستان  با بیمه های پایه و تکمیلی  قرارداد دارد و بر اساس تعرفه های مصوب وزارت بهداشت  نسبت به پذیرش و درمان بیماران  اقدام می کند.

دکتر صباحی از استقرار ۴ اتاق بصورت هتلینگ جهت توریسم درمانی و بیماران منطقه خبر داد.

وی هدف از ساخت این بیمارستان را ارتقای سلامت مردم منطقه  و حفظ کرامت انسانی  عنوان کرد و افزود:  بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد تلاش دارد تا در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه، با تاکید بر درمان با کیفیت، حفظ کرامت انسانی و رعایت اخلاق حرفه ای با ارتقاء مستمر کیفیت، نقش خود را به بهترین نحو ایفا نماید.

گفتنی است: عملیات ساخت بیمارستان میلاد لاهیجان از سال ۹۰ در زمینی به مساحت  ۸۰۰۰متر مربع و با زیربنای ۱۳ هزار متر مربع در ۶ طبقه شروع  و در سال ۹۵ به اتمام رسید. برای ساخت و تجهیز این بیمارستان بالغ بر هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده و با افتتاح آن برای ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

Share