در راستای تجلیل و تکریم مادران شهید

اجرای طرح مادران آسمانی به مناسبت فرارسیدن روز مادر در گیلان

مهیار فتحی پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از اجرای طرح مادران آسمانی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از اجرای طرح مادران آسمانی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر در این استان خبر داد.

مهیار فتحی پور با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت ستاد مادران آسمانی برگزار می شود، افزود: طرح مادران آسمانی در راستای تجلیل و تکریم مادران شهید به نیابت از فرزند شهیدشان در ایام گرامیداشت روز مادر از امروز (دوشنبه) به اجرا درآمده است.

وی، ارتقاء سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در جهان معاصر، آرمان های ملی، جهانی و تمدنی انقلاب اسلامی را از اهداف این طرح دانست و خاطرنشان کرد: گرامیداشت مقام شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و نام ایشان، ترویج روحیه ایثار و شهادت از طریق ایجاد انس و الفت بین جوان دانش‌آموز و شهدای انقلاب و گرامیداشت مقام مادران معظم شهدا از دیگر اهداف این طرح می باشد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، با بیان اینکه در اجرای این طرح اعضاء انجمن اسلامی با سرکشی و تکریم مادران شهدا در روز مادر، به نیابت از فرزند شهیدشان این روز را به ایشان تبریک می گویند، افزود: دانش آموزان در این راستا هدیه ای را به همین مناسبت به ایشان اهدا خواهند کرد.

فتحی پور با اشاره به اینکه این طرح با استقبال مطلوبی از سوی دانش آموزان مواجه است، تصریح کرد: در این دیدار علاوه بر تکریم و تجلیل از مقام مادران شهدا، دانش‌آموزان گیلانی برای ادامه راه و آرمان‌های شهیدان از مادران شهید درخواست دعای خیر می‌کنند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه در اجرای این طرح دانش آموزان به تیم های پنج و هفت نفره تقسیم شده و تحویل هدایای مادران شهدا را بر عهده می گیرند، گفت: دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در اجرای این طرح قریب به ۷۰ مادر شهید استان هدیه اهدا خواهند کرد.

Share