رمضانپور نرگسی: آرزوی من این است که 11 عضو شورا کنار هم باشند

چون «جذب» انسان سالمی بود از او حمایت کردم |وظیفه نمایندگان مجلس آقابالاسری نیست

عضو شورا با بیان اینکه انگار شهر رشت شهر جنگ زده است، گفت: چرا شهرداران مناطق به فکر آسفالت خیابانها و معابر نیستند و مدام می گویند که پول نداریم و کاری انجام نمی دهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هفتاد و هشتمین جلسه عادی شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا در ساختمان سعدی برگزار شد.

احمد رمضانپور نرگسی در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه ۱۰ ماه است که گروه موزیک شهرداری حقوق نگرفته اند و به تذکرات داده شده اصلا توجهی نمی شود.

وی در ادامه با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: ۷۰ درصد از جمعیت کشور ما متولدین بعد از انقلاب هستند و قطعا سوالاتی دارند که دستاوردهای انقلاب چه بوده است.

این عضو شورا افزود: جوانان و مردم بدانند قبل از انقلاب ایران در بیشتر موارد به غرب وابسته بودند اما اکنون در زمینه پزشکی و تکنولوژی شاهد پیشرفت های زیادی بودیم.

رمضانپور ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم که نوکری مردم را انجام بدهیم.

وی با اشاره به بودجه شهرداری گفت: از بودجه سال ۹۷ شهرداری ۴۰۰ میلیارد محقق شده و در زمان تصویب بودجه بارها گفتم میزان بودجه درست نیست. خوشبختانه امسال بودجه را واقعی تر نوشته اند.

رمضانپور یادآور شد: شهرداری نسبت به عملکرد خود در سال ۹۷ بیش از ۳۷ درصد بودجه سال ۹۸ را بالاتر نوشته در حالی که باید بودجه امسال را با ۲۰ درصد افزایش بنویسند.

وظیفه نمایندگان مجلس آقابالاسری نیست

وی در مورد ساخت و سازهای زمین های نسقی اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان و مقام عالی دولت در استان فکر جدی برای این ساخت و سازها کنند. نظارت بیشتری بر ساخت و سازها داشته باشند. وظیفه نمایندگان این نیست که بالای سر شهرستان‌ها آقابالاسری کنند بلکه باید پیگیر چنین مواردی باشند.

رمضانپور نرگسی افزود: باید برای این مهم کمیته هایی جهت رفع مشکل تشکیل دهیم.

چرا شهرداران مناطق به فکر آسفالت خیابانها نیستند!

این عضو شورا در ادامه خطاب به بهارمست گفت: شما ۵۰نفر را بازنشسته کردید در حالی که زیر ساخت لازم را آماده نکردید. افرادی هستند که یک سال است که حقوقی نه از شهرداری و نه از بازنشستگی نگرفته اند!

وی با بیان اینکه انگار شهر رشت شهر جنگ زده است، گفت: چرا شهرداران مناطق به فکر آسفالت خیابانها و معابر نیستند و مدام می گویند که پول نداریم و کاری انجام نمی دهند.

چون جذب انسان سالمی بود از او حمایت کردم

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه آرزوی من این است که ۱۱ عضو شورا کنار هم باشند، اظهار کرد: چرا به اینجا رسیدیم؟ ما در یک فرایند قانونی دو انتخاب انجام دادیم که اولی عبدالهی فرزند شهید بوده اما متاسفانه با کتابچه سازی و پرونده سازی صلاحیت او تائید نشد. درمرحله بعد حجت جذب که انسان سالمی بود، را انتخاب کردیم.

وی افزود: بنده از لیست امید به شورا آمدم اما از یک اصولگرا حمایت کردم و فقط به این دلیل که ایشان انسان سالمی بود!

به گزارش دیارمیرزا، رمضانپور نرگسی اظهار کرد: با انتخاب جذب به یک آیین نامه بر خوردیم. وزارت کشور به ما گفته بودند که تا قبل از چاپ آئین‌نامه در روزنانه سراسری اگر منتخب شورا را معرفی کنید، تایید خواهد شد که ما هم این کار را انجام دادیم و حالا هم اگر صلاحیت او رد شده است باید بازهم کنار هم باشیم و بدور از جناح گرایی فردی را برای شهرداری انتخاب نماییم.

رشت ۱۱ صاحب دارد!

در ادامه علوی رئیس شورا در مورد نامه وزارت کشور گفت: این نامه به معنای عدم احراز صلاحیت حجت جذب است و ایشان نمی توانند شهردار رشت شود و باید در اسرع وقت یک شهردار انتخاب کنیم.

وی در واکنش به اینکه یکی از مدیران گفته است رشت صاحب ندارد، گفت: اتفاقا رشت ۱۱ صاحب دارد و هواسشان به کارها است و بخشی از قصور در انتخاب شهردار طولانی کردن جواب ازسوی وزارت کشور بود!

Share