اظهاراتم صرفا گزارش لایحه بودجه سال ۹۸ بود

واکنش نماینده رشت به خبرسازی و انتشار یک کلیپ کینه توزانه

نماینده مردم رشت گفت: اینگونه رفتارهای سخیف تفرقه افکنانه قطعا در جهت خواست دشمنان بوده و خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نسبت به انتشار یک خبر و فیلم توسط یک صفحه اینستاگرامی که با جعل آدرس سایت روزنامه ایران درحال فعالیت است واکنش نشان داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: اخیرا یک سایت گمنام و البته در کمال تاسف ناجوانمردانه و نابخردانه اظهارات بنده در صدا و سیمای مرکز گیلان که صرفا گزارش لایحه بودجه سال ۹۸ و مستند بر لایحه دولت عنوان شده بود، مبنی بر این که چهارده میلیارد دلار در لایحه بودجه به ۹ کالای اساسی اختصاص یافته و بدون دخل و تصرف عنوان شده بود، با عنوان «اظهارات توهمی برای القای بحران» تیتر نموده و کلیپی کینه توزانه و البته آماتور تهیه کرده و در فضای مجازی انتشار دادند.

وی در ادامه افزود: مجددا متذکر می گردد مطالب عنوان شده صرفا گزارش لایحه دولت بود و اتفاقا نوید بخش و در جهت دوری از نگرانی های احتمالی مردم از تحریم کنندگان ظالم بر علیه ملت مظلوم ایران بود.

نماینده رشت متذکر شد: این توضیحات برای پاسخ به تهیه کنندگان آن کلیپ نیست! چون از هدایت آنان به راه راست و رعایت تقوای سیاسی و دینی کاملا ناامید شده ام! و صرفا جهت تنویر افکار عمومی صحبت میکنم. حال از آنجاییکه علیرغم تمامی دسیسه ها و نقشه های خصمانه دشمنان این مرز و بوم به برکت خون شهدا و تحت لوای رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهنمودهای داعیانه مقام معظم رهبری در آستانه ورود به گرامیداشت چهلمین سال انقلاب هستیم، بیش از پیش نیاز به همدلی و وحدت داریم.

جعفرزاده در پایان تاکید کرد: اینگونه رفتارهای سخیف تفرقه افکنانه قطعا در جهت خواست دشمنان بوده و خواهد بود و امیدوارم به دامن این ملت برگشته و تلاششان در جهت اعتلای انقلاب باشد و دست از تخریب و ترور شخصیت دلسوزان انقلاب بردارند.

Share