آیت الله فلاحتی در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

مردم از بی‌حجابی در جامعه ناراحتند | یکی از معضلات جامعه آشفتگی‌های فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در گیلان یکی از آشفتگی های فرهنگی را وجود بی حجابی در جامعه عنوان کرد و گفت: امر مذکور معضلی برای دینداران است و مردم از بد حجابی در جامعه بسیار ناراحت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: همچنان عزادار شهید پاینده مامور انتظامی گیلان هستیم و مردم انتظار دارند عاملان این جنایت سریع تر مجازات شوند.

وی، وجود پلیس را نشان دهنده امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: هماهنگی بین نیروهای نظامی و انتظامی برای اجرای برنامه های فرهنگی در گیلان وجود دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی یک بال در دفاع از مرزهای فیزیکی، فکری و حتی اقتصادی کشور است، تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی دستگاه قضا و مردم با حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی محقق می شود.

آیت الله فلاحتی، نیروی انتظامی را دارای پشتوانه عظیم نیروهای انقلابی دانست و بیان کرد: یکی از معضلات جامعه آشفتگی های فرهنگی است و نظام جمهوری اسلامی در این زمینه مدارا می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، یکی از آشفتگی های فرهنگی را وجود بی حجابی در جامعه عنوان کرد و گفت: امر مذکور معضلی برای دینداران است و مردم از بد حجابی در جامعه بسیار ناراحت هستند.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی وضعیت بی حجابی در جامعه از مطالبات مردم است، خاطرنشان کرد: جامعه از نیروی انتظامی به عنوان قوه قهریه انتظار دارد با هنجارشکنان در عرصه فرهنگی برخورد کند.

برخورد حکیمانه خواسته رهبری از پلیس است

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا نیز در دیدار مذکور با تبریک انتصاب آیت الله فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: داشتن مقام بالای علمی از نقاط قوت آیت الله فلاحتی است.

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی با بیان اینکه برخورد حکیمانه از انتظارهای مقام معظم رهبری از پلیس است، تصریح کرد: برخورد حکیمانه موجب ارتقای منزلت اجتماعی نیروی انتظامی در جامعه می شود و می تواند بر محبوبیت نظام بیفزاید.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا به حرکت نیروی انتظامی در راستای حفظ ارزش های اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم با اعلام گزارش بی حجابی می توانند در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

وی، آموزش همگانی امر به معروف و نهی از منکر را از برنامه های نیروی انتظامی در سال ۹۸ دانست و بیان کرد: شیوه عمل در امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود.
برخورد با بی حجابی نیازمند همراهی ۲۶ دستگاه فرهنگی با پلیس است.

فرمانده انتظامی گیلان نیز در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با آیت الله فلاحتی با اشاره به فعال شدن شورای فرهنگ عمومی گیلان اظهار کرد: بخش امر به معروف و نهی از منکر شورای مذکور در حال فعال شدن است.

سردار محمدرضا اسحاقی به وجود سازکارها برای برخورد با معضلات فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: برخورد با بی حجابی نیازمند همراهی ۲۶ دستگاه فرهنگی با پلیس است.

Share