با حضور دو بازگشته و یک آسیب دیده از عرفان کیهانی

برگزاری همایش با مومنان در رشت

محبوب با اشاره به اینکه همایش امسال در روزهای ۸و۹و۱۰ بهمن، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن همایش مجتمع فرهنگی خاتم الانبیای رشت برگزار می شود، اظهار داشت: از ۲ نفر از بازگشتگان به اسلام و یک نفر آسیب دیده از فرقه های فرا درمانی بهمراه ۳ تن از کارشناسان طراز اول کشور دعوت بعمل آمده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا موسسه حقیقت سبز در نظر دارد همایش با مومنان ۳ را در روزهای ۸ و ۹ و ۱۰ بهمن برگزار نماید. این همایش با حضور اساتید برجسته کشوری در شهر رشت برگزار می شود.
در همین راستا محمدرضا محبوب مدیر عامل موسسه حقیقت سبز، بیان داشت: موسسه حقیقت سبز بعنوان تنها موسسه تخصصی در حوزه ادیان و فرق در استان گیلان مشغول به فعالیت است و در این راستا از وجود کارشناسان برجسته استانی و کشوری بهره می گیرد.
وی افزود: موسسه حقیقت سبز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ و با توجه به ضرورت کار بر روی فرقه های انحرافی در استان گیلان آغاز نمود. و تاکنون چندین نمایشگاه و همایش برگزار کرده است و نسبت به انتشار کتب و مقالات تخصصی و همچنین راه اندازی رادیوی اینترنتی ندای مسیح نیز اقدام نموده است.
وی ادامه داد:از آنجایی که استان گیلان و شهر رشت یکی از مناطق در معرض خطر فرقه های انحرافی می باشد موسسه حقیقت سبز تصمیم گرفته، بمنظور آگاهی بخشی به شهروندان و بالا بردن سطح اطلاعات همشهریان در خصوص نحوه فعالیت فرقه های کاذب وشیوه های جذب جوانان و همچنین روش های مقابله با آنها و بنوعی واکسینه کردن عموم همشهریان در برابر تهدیدها همایش با مومنان ۳ را برگزار کند.
محبوب با اشاره به اینکه همایش امسال در روزهای ۸و۹و۱۰ بهمن، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن همایش مجتمع فرهنگی خاتم الانبیای رشت برگزار می شود، اظهار داشت: از ۲ نفر از بازگشتگان به اسلام و یک نفر آسیب دیده از فرقه های فرا درمانی بهمراه ۳ تن از کارشناسان طراز اول کشور دعوت بعمل آمده است. مهمانان همایش شامل، خانم دانشجویی که به دلیل آشنایی با فرقه انحرافی شعور کیهانی بطور کامل فلج شد و متاسفانه قادر به هیچ نوع فعالیت نمی باشد، همچنین شخصی که جزو فرقه ضاله بهائیت بوده و به اسلام بازگشته و نفر سوم هم از کشور کلمبیا است که مسیحی مسلمان شده می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با مشارکت شهروندان و خانواده ها از این همایش بتوانیم گام مهمی را در راستای آگاه سازی شهروندان و خانواده ها برداریم.

Share