سردار طلایی نیک در لنگرود:

امروز ۸۵ درصد نیازهای نظامی ما از صنایع دفاعی داخلی تامین می‌شود

معاون وزیر دفاع با اینکه ایران اسلامی ۴۰ سال است تحریم نظامی است و قبل از انقلاب ۹۵ درصد نیازهای نظامی و انتظامی از آمریکا وارد می شد اما امروز ۸۵ درصد نیازهای نظامی و انتظامی ما از صنایع دفاعی داخلی تامین می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون وزیر دفاع در جمع مردم پرشور لنگرود در راهپیمایی امروز، ۲۲ بهمن از تامین ۸۵ درصد از نیازهای نظامی و انتظامی از صنایع دفاعی داخلی خبرداد و گفت: امروز شهید املاکی، شهید حسن پور، شهیدان اصغری خواه، لاهوتی، عبدالکریمی و همه شهدای لنگرود خوشحالند بعداز ۴۰سال خستگی راه انقلاب همچنان بانشاط وشور و شعف باهمان فریاد انقلابی امروز دشمنان را ناامید کردید.

سردار رضا طلایی نیک افزود: این انقلاب امروز پیوستگی نسلی پیدا کرده است و امروز از نسل اول انقلاب تا نوباوگان که آیندگان انقلاب ما هستند، حضور دارند.

وی علت راه اندازی جنگ تجاری آمریکا را در جهان سرکوب کردن نارضایتی‌های پنهان وجدی داخل امریکا عنوان کرد و گفت: آمریکا امروز بخاطر جلوگیری از جریان مخالفین ضد سرمایه داری داخلی که بسیار جدی است در دنیا جنگ تجاری و اقتصادی راه انداخته تا در داخل کشور خود پایه های اقتصادی را مستحکم نماید.

سردار طلایی نیک درادامه به جنگ اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت: امروز روز جهاد اقتصادی است و دشمن فقط هویت ما را نشانه نگرفته بلکه پیشرفت ما را نیز هدف قرار داده است.

معاون وزیر دفاع کشور خاطرنشان کرد: امروز جمعیت ایران بعداز ۴۰ سال ۲/۲ برابر شده اما درتمام شاخص های پیشرفت اقتصادی، احتماعی، زیربنایی، علمی، آموزشی و دفاعی از ۲برابر تا ۱۰۰برابر رشد کرده است.

وی طی مقایسه ای ازرشد علمی ایران قبل و بعداز انقلاب اسلامی گفت: رتبه علمی ایران قبل از انقلاب ۵۴بود و امروز رتبه ۱۶جهان را دارد.

وی یادآور شد: با اینکه ایران اسلامی ۴۰ سال است تحریم نظامی است و قبل از انقلاب ۹۵ درصد نیازهای نظامی و انتظامی از آمریکا وارد می شد اما امروز ۸۵ درصد نیازهای نظامی و انتظامی ما از صنایع دفاعی داخلی تامین می شود.

Share