امام‌جمعه لنگرود:

امپریالیسم فرهنگی در فضای مجازی به جان جوانان ما افتاده | تندروی انقلابیون در صراط مستقیم است

امام‌جمعه لنگرود گفت: امروز امپریالیسم فرهنگی با استعماری فرانو در فضای مجازی به جان جوانان ما افتاده است و در این شرایط نیز شهدا نجات‌بخش ما هستند و می‌توانند نشان‌دهنده مسیر اصلی باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در مراسم دومین سالروز شهادت شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده در مهدیه رشت با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: حضرت امام در بدو ورود خود به میهن اسلامی با حضور در بهشت‌زهرا ارزش و نقش شهدا در جریان انقلاب را برای همگان به تصویر کشید.

وی با تأکید بر اینکه همه باید قدرشناس و مقام شهدا باشیم گفت: شهدا از حیثیت سیاسی، باورها و اعتقادات و در برابر دشمنان جمهوری اسلامی به‌گونه‌ای ایستادگی کردند که همواره نظام و انقلاب ما در دنیا سربلند بوده  و ما نیز با حضور در مجلس شهید باید قدرشناسی خود را به شهدا اثبات کنیم.

امام‌جمعه لنگرود با اشاره به اینکه امروز حیثیت انقلاب موردتهاجم قرارگرفته است افزود: دشمن از خواب و خوراک خود زده تا حیثیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ما را در قبضه خود بگیرد.

سلیمانی گفت: امروز امپریالیسم فرهنگی با استعماری فرانو در فضای مجازی به جان جوانان ما افتاده است و در این شرایط نیز شهدا نجات‌بخش ما هستند و می‌توانند نشان‌دهنده مسیر اصلی باشند.

وی با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب اسلامی با مدل جدیدی از زندگی مواجه هستیم افزود: امام خمینی با حرکت خود علیه استکبار موج جدیدی از بیداری اسلامی را ایجاد کرد که شهدای مدافع حرم از رویش‌های انقلاب و ادامه‌دهنده راه و منش مکتب امام خمینی هستند.

امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه امام خمینی، انقلاب درونی مردم را به انقلاب بیرونی تبدیل کرد تصریح کرد: برخی با امام همراه بودند ولی در بزنگاه‌ها جاخالی کردند و حتی مانند سرعت‌گیر در مسیر انقلاب قرار گرفتند و با آدرس غلط دادن جلوی سرعت پرشتاب انقلاب را گرفتند.

سلیمانی گفت: برخی با تقسیم‌بندی سیاسی و حزبی کاسبی راه انداختند و با ایجاد دوقطبی در جامعه به برخی برچسب تندروی و به برخی دیگر برچسب کندروی زدند.

وی با اذعان به اینکه تندروی انقلابیون در صراط مستقیم است بیان کرد برخی با حرکات و رفتار خود نمی‌توانند به‌قطار پرسرعت انقلاب برسند و از این‌رو دیگران را متهم به کندروی و تندروی می‌کنند.

امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه نیروهای انقلابی در دفاع از ارزش‌های انقلاب آتش به اختیار هستند افزود رهبر معظم انقلاب کار تمیز و مستقل را کاری آتش به اختیار دانستند که مدعیان پوچ اندیش نباید با اقدامات خود، جریان انقلابی را مدیون کنند.

Share