باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند

واکنش محمد هاشمی به اظهارات موسوی خوئینی‌ها

محمد هاشمی در واکنش به اظهارات موسوی خوئینی گفت: مطالبی که درباره امام خمینی (ره) و هاشمی رفسنجانی گفته‌اند اگر غیبت باشد حداقل مجازات آن هشتاد ضربه شلاق و اگر تهمت باشد گناه آن از اهانت به خانه کعبه بیشتر است و در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، سیدمحمد موسوی خوئینی در گفت وگویی اخیرا با مرور رویدادهای سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتقادهایی نسبت به مرحوم علی اکبر هاشمی رفسنجانی مطرح کرده است که این سخنان با واکنش های نزدیکان و همفکران وی مواجه شده است.

محمد هاشمی، برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به این صحبت‌ها گفت: جناب ایشان (حجت الاسلام خوئینی) از روحانیون مبارزی هستند که در نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی حضورداشتند. ایشان در سالهای اول پیروزی انقلاب به عنوان دادستان کل کشورانجام وظیفه کردند ومی دانند درقضای اسلامی «البینه علی المدعی»و چون روحانی هستند می دانند مطالبی که درباره مرحوم امام خمینی (ره) و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته اند یا «غیبت یا تهمت» اگر غیبت باشد که اشد من الزنا وحداقل مجازات آن هشتاد ضربه شلاق برای یک مورد و اگر تهمت باشد آبروی مومنانی را ریخته اند که گناه آن از اهانت به خانه کعبه بیشتر است و در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی باید پاسخگو باشند. ان شاء الله خداوند همه ما را عاقبت بخیر بگرداند.

Share