عیسی چیتی نامزد تصدی شهرداری رشت

قادرم موانع درآمدزایی شهرداری را رفع کنم | کسی نیستم که با کت و شلوار در شهرداری حاضر باشم

نامزد تصدی شهرداری رشت با بیان اینکه کسی نیستم که با کت و شلوار در شهرداری حاضر باشم گفت: ادمی هستم که در محیط خواهم بود و با تعامل با همشهریان در بحث فرهنگی توسعه هایی را انجام خواهم داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عیسی چیتی که در سابقه کاری خود رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان را در کارنامه دارد به عنوان نامزد تصدی شهرداری رشت برنامه های خود را ارائه کرد.

چیتی در این جلسه گفت: شهردار خوب شهرداری باشد که ارتباط خوبی با جامعه هدفش داشته باشد و با تعاملات خود اعتماد عمومی را جلب کند و در سایه این تعاملات سیب توسعه شهری شود.

وی با بیان اینکه شهردار باید مهارت در یکپارچگی و اعتماد بین خود و اعضای شورا داشته باشد گفت: شهردار سرمایه ای است که سود آن در سالهای اینده به مردم و شهر خواهد رسید.

چیتی ادامه داد: آن چیزی که شهر رشت لازم دارد، بازسازی و نوسازی بافتهای فرسوده، احیای دو روخانه و ازادسازی فضاهای انهار، احداث قطار شهری،  احیای تالاب عینک و بهره برداری پارک ۴۵۰ هزار هکتاری و پیگیری در مورد اجرای کارخانه کمپوست و زباله سوز است.

وی با بیان اینکه باید به سمت شهر الکترونیک برویم، گفت: باید در امور شهری از مردم استفاده کنیم. ساخت و سازها بیش از۶۰ درصد کاهش یافته است و در ۸۰ درصد از صدور پروانه ها تخلف صورت میگیرد که باید ساماندهی و جدیت در این امر نشان دهیم. اعتباراتی که به رشت داده میشود به اندازه کلانشهر نیست.

چیتی با بیان اینکه از وضعیت مالی شهرداری باخبر هستم، افزود: برای اینکه بتوانیم از این وضعیت برون رفت داشته باشیم باید کاری کنیم که مردم به شهرداری اعتماد داشته باشند و خانه دوم خود بدانند.

وی ادامه داد: نیازمند این هستیم که از شهرداری های دیکر استانها مطالعات تطبیقی داشته باشیم و مراکز درامدی خود را افزایش دهیم و زیر ساختهای اقامتی گردشگران را فراهم نماییم.

چیتی با بیان اینکه ۱۲ سال رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره بردای شبکه های ابیاری و زهکشی گیلان بودم، گفت: ۲۸ سال سابقه خدمت داشتم و با ارتباط سالم و نزدیکی که با دستگاه اجرایی دارم با همدلی و همیاری شما قادر هستم که بسیاری از موانع درامد زایی را رفع کنم.

نامزد تصدی شهرداری رشت با بیان اینکه کسی نیستم که با کت و شلوار در شهرداری حاضر باشم گفت: ادمی هستم که در محیط خواهم بود و با تعامل با همشهریان در بحث فرهنگی توسعه هایی را انجام خواهم داد.

چیتی با بیان اینکه نوبخت از سرمایه های بزرگ استان است گفت: باید از ظرفیت ایشان به نحو احسن استفاده کرد. بنده نمی‌گویم که اگر بیایم شق القمر خواهم کرد. اصلا این طور نیست اما باید با مردم و بین مردم و برای مردم کار کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

Share